Ik wil spruiten eten! die vind ik heel erg lekker! Wat zou Jordy nu bedoelen? in elk geval geen spruiten!
Liefs Tries
Ik wil spruiten eten! die vind ik heel erg lekker! Wat zou Jordy nu bedoelen? in elk geval geen spruiten!
Liefs Tries
Ik zou zeggen geef 'm spruiten en je weet snel genoeg of hij het bedoeld.
Nooit geschoten is altijd mis.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
tanja vindt spruiten ook heel lekker maaar die eetse ook rauw en rauwe aardappel ja ze is af en toe niet lekker denk maar het zal wel aan mijn leggen hihihihiihih
groetjes marielle mama van tanja
Ik zou ook spruiten voor zijn neus zetten. Kijken of ie inderdaad spruiten wil hebben. En zo niet nou vergissen zal ie zich niet meer.(hihihihihi).
Daan ad ook een tijdje spruiten maar nu niet meer. Maarre lust rauwe ui en aardappel. Hij zegt tegen aardappel. Appelll
Tja.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
lekker spruitjes geven hoor!
haha, Gioia zou voor het eerst groente eten, en ik denken: wat is nou lekker??
en ik ben gek op spruiten, en dus: Gioia’s eerste groente was spruiten!
de dietiste viel bekant van haar stoel, omdat de meeste kinderen ze niet lusten, en onder de 1 jaar ze wel eens buikpijn ervan kunnen krijgen (wis ik dus nie)
maar er is niks mis met spruiten hoor!
lekker bv: bijna gaar koken, dan in een beetje boter afbakken, met spekkies en dan een beetje kaas erover.
heeeeeeeeeeeerllijk.
zo zijn kinderen die ze niet lusten ook nog wel eens te overtuigen, dat het best een eetbare groente is
Gioia vond spruitjes btw gelijk lekker, en is nog steeds een van haar favorieten.
Mo
haha idd heel wat anders ,maar kaitlyn lust ook vanaf dat ze met de pot mee eet spruiten,ze smult er heerlijk van
Tjaa die smaken inderdaad anders druiven ipv spruitjes. Kun je ook niet met elkaar vergelijken. Maarre is wel erg grappig
Hihihihi.
Groetjes,
Diana moeder van Daan