Mama zo moe!

Vast heel herkenbaar voor iedereen maar ik ben zo moe joh de hele dag! HB en zo is gewoon goed. Beetje rot tijd achter de rug met mijn 2e kindje en het lijkt of alles er bij mij nu uit komt. De fles van 06.00 uur geef ik (mijn man doet die van 23.00 uur) en ik kan mijn ogen amper open houden. Ik neem al vitamines voor na de zwangerschap maar hebben jullie nog tips om je energiepijl weer op te krikken? Over 4 weken moet ik weer aan de slag…oef!

Ja meid, het hoort er echt bij dat eerste jaar. is gewoon supervermoeiend, zowel fysiek als emotioneel. Zorg dat je af en toe tijd voor jezelf pakt. Dan kun je even echt opladen. Goed en gezond eten, is natuurlijk ook belangrijk.

Succes en hoewel je misschien opziet tegen het beginnen met werken kan het je ook weer op een andere manier energie geven. gewoon omdat je even met iets heel anders bezig bent.

Liefs

Idd herkenbaar. Maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat toen ik weer begon met werken, daar ook weer energie door kreeg, omdat je even met iets heel anders bezig bent. Maar goed, het eerste jaar schijnt dat erbij te horen. Het is belangrijk om voor jezelf als je straks weer aan het werk bent een goed ritme te pakken te krijgen. Wat ook helpt is er niet teveel over nadenken en dingen gaan doen. Ik heb me bijvoorbeeld deze week weer aangemeld bij de sportclub. Gewoon een avondje (ik ga dan aquajoggen, kan ik me ook lekker uitgebreid douchen daar!) voor mezelf. Succes met werken en de eerste weken zullen mss niet meevallen maar het wordt alleen maar makkelijker moet je maar denken.

a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/KMNsp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a

Wij hebben ook een hele zware 3 maanden gehad. Toen ik weer ging werken leefde ik op. Toch even iets anders dan mama zijn en verzorgen. Even weer onder
volwassenen en je eigen ding doen!
Op een gegeven moment komt de 23u fles te vervallen en kunnen jullie beide weer eens lekker vroeg naar bed!
Komt vast goed, sterkte!

Groetjes
Mirjam

Mijn dochter is 2 jaar 4 maanden en ik ben nog steeds moe! hihihih denk dat ik er aan vast zit tot ze het huis uit gaat! succes iig want het is idd zwaar!

Ik ben nu ruim een maand weer aan het werk en ook ik vind het heerlijk. Klinkt bijna alsof ik het thuis niet leuk vind, maar dat is natuurlijk niet zo. Het is wel lekker om weer “normale” gesprekken te voeren en niet aan de fles, luiers en slaapjes te denken.
De eerste week moest ik wel even wennen, maar daarna ging het heel goed. De laatste fles is bij ons tussen 8 en 9 uur 's avonds, dus dat scheelt ook wel.

Succes en houd vol!

ik ben ook altijd moe en ik werk nog niet eens… Ligt ook wel aan de warmte denk ik. Ben wel al een stuk fitter als de eerste 3 maanden gelukkig want toen was ik echt kapot. Maar volgens een vriendin is zij sinds zij kinderen heeft nooit meer fit, hoop dat dat bij mij toch meevalt! Ga wel altijd te laat naar bed, daar zal het ook wel aan liggen. Maar ik vind de avonden net zo lekker.

22-12-2009 colin geboren

Joey is nu 8 ,5 maand en slaapt goed maar ook ik vindt het heel herkenbaar.
Slapen is bijna goud waard!!!

Toch maar even naar de vitaminestore gegaan…ik had al multivitamine na de zwangerschap van VSM…verder is het advies RUST! Hahahaha dat begrijp ik ook wel maar dat gaat niet makkelijk met 2. Ach het komt wel weer goed…of het blijft nog ff een tijdje chronisch! Hopelijk gaat gauw de laatste fles er af…
Fijn te lezen dat meerdere er last van hebben…

die vermoeidheid gaat bij ons na 7 maanden nog niet weg hoor…vooral nu de mijne de hele huis aftijgert word ik nog meer moe. het lijkt wel alsof het mij niks doet terwijl hij nog 3x per dag slaapt en dan wel soms 3 uur achter elkaar! toch voel ik me doodmoe en ben geneigd om 8 uur al in mijn nest te liggen…

Lilypie First Birthday tickers

Zo herkenbaar! Senne is nu bijna een jaar en ik ben nog steeds zo moe!

Maar ik ben heel eerlijk, werken is heerlijk (hihi, dat rijmt)
Op mijn werk ben ik even “gewoon” Sascha en niet "moeder van Senne"
Ik weet zeker dat jij dat ook zo voelt…

Ja, het eerste jaar is het moeilijkst maar ik ben benieuwd wanneer ik niet meer zo moe bent. En nu met die warmte slaap je zelf ook niet zo vroeg natuurlijk…

Sterkte en succes… en slaap als je even kunt!

Groetjes van Sascha en Senne

Veel vers fruit, groenten, veel bewegen in de buitenlucht, je rust pakken als dat kan ( nu dus nog als je kleine slaapt overdag, dat kan nog zolang je verlof hebt ).
Het komt echt weer goed.