Al bijna 2 jaar ben ik de trotse mama van Xander. Xander is natuurlijk mijn engel, maar soms ook een echte bengel
Vandaag voor het 1st bij een peuterspeelzaal wezen kijken, leuk spannend, geweldig.
Mijn bevalling is een turbo geweest, en echt ja hij is de 1ste. Met 2 x echt goed persen was mijnheer er. Ik heb waarschijnlijk alleen wat rugweeen gehad.
Ik vond de hele bevalling doodeng, en de pijn…pfffft.
Maar het is waar, de pijn verdwijnt.
De baby periode vond ik erg lastig. Ons manneke had wat “start” probleempjes refluks, en zat op het randje van huilbaby.
Met aardig wat hulp van het CB (conultatiebureau), ik heb gelukkig, en luisterend CB, ben ik door deze periode heen gevaren.
Het wordt voor mijzelf steeds makkelijker, en ik leer mijn ventje steeds beter kennen.
Mama van X
Welkom op de site!
Ik ben Sandra de moeder van Dani (bijna 10 maanden). Ook hier een lieve schat, maar ook een best ondeugend mannetje!!
Ja de bevalling en de eerste periode van het moeder zijn heb ik zelf ook best als lastig/pittig ervaren. Gelukkig leer je inderdaad je kindje beter kennen, maar ook jezelf als moeder.
Heel veel plezier op de site en we kijken uit naar je adviezen en verhalen. En als jezelf met iets zit, schroom niet om hier advies te vragen!!
[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
Welkom!
Ik ben nu al 15 maanden de mama van Erik en het wordt steeds leuker vind ik. Inderdaad, in het begin enorm wennen en je draai vinden, maar ik moet zeggen dat het nu wel heel aardig gaat…
Groetjes,
M