Mama van Noimi & Charise

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ester, ik ben 30 jaar. Ik woon ruim 11 jaar samen met de papa van mijn 2 prinsesjes Noimi & Charise.
Celine Najomi (Noimi) is geboren op 13 maart 2006 en Larissa Charise (Charise) is geboren op 14 januari 2009.
Ik ben fulltime mama en daar geniet ik volop van.
In onze buurt (Zwolle) ben ik al bijna 3 jaar lid van een zogezegt “Moedergroep” waar we 1x per week samen komen om te praten over de opvoeding en problemen waar we tegen aan lopen maar we hebben ook creatieve aktiviteiten.
Verder leek het me erg leuk om andere moeders via deze weg te leren kennen.

Groetjes Ester

welkom welkom…

Wat leuk zo’n groep om met elkaar live van gedachten te wisselen! Jij komt dus met heel veel tips voor ons

Welkom op Ikke ben hoe meer tips hoe meer vreugde.

Ik ben trouwens Michèle. Mamma van Morgan.

Groetjes,

Michèle

Welkom! Wist niet dat ikkeben ook live bestond…

Ik ben de mama van Erik (bijna 11 maanden oud).

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hallo mama’s,

Wat leuk dat er ook meteen gereageerd wordt!!!
Via het consultatie bureau ben ik er achter gekomen dat er bijna in elke wijk van Zwolle een moedergroep is. De organisatie er achter is Travers. Misschien is er in jullie woonplaats er ook wel een?!
De kosten zijn minimaal en de kinderen tot 6 jaar kunnen gewoon mee en spelen bij de ervaren oppas, een deurtje verder.
Leuk voor de moeders en voor de kinderen.
Verder moet ik deze site nog een beetje ontdekken en zal ik uiteraard adviezen en tips geven. Zeer zeker ben ik er van dat ik er zelf ook een heleboel tips uit ga halen

Groetjes Ester

Ze hebben hier in de buurt ook wel zoiets (Den haag) maar wel heel erg gericht op allochtonen vrouwen, wat ik overigens prima vind hoor. Alleen het is allemaal door de weeks en ik werk 40 uur.

Groetjes,

Michèle

tja in combi met je baan is het allemaal niet bij te houden… maar als ze wat ouder zijn dan lijkt het me wel wat… offe … zal ik aan jullie genoeg hebben

Welkom op de site.

Ik ben Sandra en nu ruim 10 maanden de mama van Tim.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker