Mama van Nika

Hallo moeders,

Ik ben Petra, mama van Nika. Nika is vandaag precies 11 weken oud en het liefste en mooiste meisje ter wereld (op die van jullie na dan hè haha!). Het gaat heel goed met haar en soms is er iets waarop ik het antwoord niet weet of advies wil hebben. Het consultatiebureau wil ik zoveel mogelijk niet raadplegen omdat ik veel meer heb aan tips en adviezen van moeders. Dus ik hoop dat als ik iets wil weten, jullie me kunnen helpen. Daarom hoop ik jullie te treffen op het forum.

Groetjes!

Welkom! Hier is genoeg advies te halen hoor…

Ik heb een zoontje van 19 maanden, Erik. Heb zelf al veel aan ikkeben gehad.

Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha jij hebt al snel door dat het CB echt niet alle antwoorden heeft Wij overigens ook niet hoor, maar met zijn allen komen we er meestal wel uit…

Ik ben trouwens michèle, mamma van morgan, ook zo’n mooie meid maar dan van 16.5 maanden. Welkom op ikke ben.

Groetjes,

Michèle

Welkom, en je hebt gelijk, van medemoeders is een hoop te leren! Het is fijn om te praten met mensen die met dezelfde vragen en problemen en grappige situaties te maken hebben!

Ik ben Hilde, mama van Nora van 16 maanden.

groetjes!

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi Welkom op Ikkeben.

Ik ben Melanie, Mama van Noah van 22maanden

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Hoi, welkom!
Ik ben Anne, 20 jaar en moeder van Seth van net 1 jaar.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Welkom
Ik ben Juna 26 en mama van Jada 22 maanden, wij wonen niet in Nederlands, maar Nederlands advies word hier altijd op prijs gesteld!

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 29 jaar en woon samen met mijn man en ons zoontje Tim van 19 maanden in Noord Holland.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker