Mama van Nicky en Bob

Ik ben de trotse mama van Nicky en Bob. Mijn moeder overleed dat Bob 2 weken oud was.

Ik ben Maaike, de trotse mama van Nicky en Bob.

Nicky is geboren op 15-10-2003, dus ruim 3 jaar. Een echte meid dus een kattekop.

Bob is geboren op 15-08-2005, 2 weken te vroeg. Dat was maar goed ook. Want toen ik met zwangersschapsverlof ging werd m'n moeder ziek. Heel ziek, ze had kanker. We gingen nog met vollen moed alle onderzoeken in, maar dat was al heel gauw bekeken. Ze had overal uitzaaingen.

Na 3 weken in het ziekenhuis gelegen te hebben, is ze gestorven in een verzorgingstehuis. Mijn moeder is 55 jaar geworden. Ze is overleden dat Bob precies 2 weken oud was. Gelukkig heeft ze hem nog 2x gezien, waarvan 1x heel bewust.

Ze was gewoon te ziek, om hem vast te houden dat hij 2 dagen oud was. ( ja, toen waren wij al met Bob in het ziekenhuis om hem te laten zien) 1 dag voor haar overlijden heb ze hem nog goed vastgehouden en gekust. Nicky ook. Goed de kinderen bekeken en vastgehouden, want ze wist dat het voor de laatste keer was.

Gelukkig was  Bob een hele lieve, stille en vooral slapende baby. Ik heb er heel erg moeten leren om van dat jochie te houden, want ik had het gevoel dat ik wat ervoor moest inleveren. Na een paar maanden in een dip gezeten te hebben en 2 maanden na m'n verlof ziek thuis hebben gezeten, ben ik weer voorzichtig aan het werk gegaan.

Dit was mijn verhaal groetjes Maaike