Mama van... Milan!

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Sascha Haarselhorst, ik ben 17 jaar en trotse moeder van Milan.
Ben benieuwd hoeveel reacties er nu op mijn leeftijd gaan komen haha… ik ben niet het typische beeld van een tienermoeder. Heb hard geknokt en daarmee nu veel bereikt, zo woon ik helemaal zelfstandig met mijn zoontje van 7 maanden.

Ik ben ook hard bezig media aandacht te krijgen voor tienermoeders, omdat ik denk dat er veel over een kam geschoren worden, maar geloof me, er zijn meiden van 17 die het beter doen van vrouwen van 40! Leeftijd zegt in mijn ogen helemaal niets… levenservaring wel, en die heb ik!

Heb me hier aangemeld omdat ik toch weinig vriendinnen heb met kinderen, en het mij wel leuk lijkt om hier volop over je kind te kunnen praten en tips en ervaringen uit te wisselen!

Als jullie vragen hebben of wat dan ook, ik ben niet te beroerd om te antwoorden!
Groetjes, Sascha Haarselhorst, mama van Milan.

Welkom op de site! Er zijn hier meer jongere moeders, dus je vindt vast wel herkenning. Knap hoor, dat je op jouw leeftijd zelfstandig woont met je zoontje! Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoi Sasha!

Welkom op ikkeben!

Ik ben Liske, Nora’s moeder. Nora is bijna 1 en een heerlijk meisje.

Je kunt hier heeerlijk uitgebreid over babies praten, tips uitwisselen en soms even lekker klagen en er is altijd wel begrip. Zo heb ik het ervaren in elk geval.

Persoonlijk heb ik weinig last van vooroordelen, over niemand dus ook niet over tienersmoeders. Zo te lezen doe je het hartstikke goed!

Liefs, liske

Lilypie - Personal pictureLilypie

Hoi Sascha!

Ik ben Anne, 20 jaar, en heb een zoontje Seth van ruim 8 maanden!
Ook een jonge moeder dus!
Welkom op het forum, ik hoop dat je er veel aan hebt.
Ik wel in ieder geval! Ik miste ook heel erg de contacten met mensen met kinderen.
Liefs, Anne

hoi hoi,
hier nog een jonge mama, ik ben brenda 22 jaar en heb een dochtertje van 4 jaar, ik heb ook hard moeten knokken, maar uiteidenlijk heb ik alles bereikt me school af gemaakt, ik heb werk en we hebben nu ons eigen huisje gekocht.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Welkom hier op Ikkeben
Heel veel plezier hier
En helemaal super dat je het zo allemaal doet

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

welkom

Liefs Michelle

Hier een gemiddelde leeftijd mamma. Ik ben Michèle, net 30 en sinds iets meer dan een jaar (een weekje) mamma van Morgan.

Enne vooroordelen, wat zijn dat

Welkom op ikke ben.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Tweede Ticker

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Welkom! Ik ben Sandra 30 jaar en ben de moeder van Dani (bijna 10 maanden).

Gezellig weer een nieuwe moeder op het forum! We kijken uit naar je adviezen en zijn er ook voor jou voor vragen of alleen een luisterend oor

Veel plezier.

[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Welkom op ikkeben.

Jammer idd al die vooroordelen voor jonge moeders. Knap hoor dat je het allemaal red in je eentje.

Ik ben Sandra en ruim 14 maanden de moeder van Tim.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Ik ben Lizette de moeder van Jurian, 14 maanden (bijna).

Gezellig …! Wie weet wat we allemaal nog voor elkaar kunnen betekenen…

Neem mijn petje voor je af!!