Mama van Maud


#1

Hallo Allemaal.

Mijn naam is Miranda, 27 jaar oud en sinds 27 januari 2011 moeder van dochter Maud. Ze is echt een wolk van een baby.

Inmiddels is ze bijna 3 maanden, en ze slaapt al een week of 5-6 s'nachts door. Ze komt overdag op 5 voedingen. waarvan de laatste s'avonds rond de klok van 21:00 uur en daar slaapt ze mee door tot de volgende morgen ongeveer 08:00 uur. Ze krijgt BV en iedere dag om 19:00 uur een afgekolfde vles BV. Maud heeft nooit moeilijk gedaan over de fles.

Het is een heel vrolijk, vlot kindje. Ze lachte al bewust naar je toen ze twee weken was. Niemand kan ze ook anders herinneren als dat ze van het begin af aan, dr hoofje al erg goed zelf recht kan houden.

In de box ligt ze de oren van mn hoofd te brabbelen tegen de nijntjes die erboven hangen. Ze pakt al dingen vast, stopt ze al in dr mondje en geeft ze ook al over naar dr andere handje.

Maud is ons eerste kindje, en ik moet zeggen, zeker verandert er een hoop in je leven met zo'n kleintje, maar ik zou ze voor geen goud willen missen. Ze is zo lief, tevrede en een enorm schatje.

Wij zijn echt gezegend met zo een mooi meisje.