Mama van Matthijs (18 maanden) en Veerle (6 maanden)

Hallo,

Ik ben de moeder van Matthijs  en Veerle.

Matthijs is geboren met 25 weken en 6 dagen en woog maar 750 gram! Inmiddels is hij 18 maanden en weegt 9 kilo. Hij heeft 4 maanden in het ziekenhuis gelegen en nog steeds moet hij met de gevolgen van zijn vroegggeboorte leven maar het gaat verder goed met hem en hij heeft er een knots van een zusje bij. Veerle is geboren na 9 maanden en woog 3860 gram en was 53 cm. Het zijn alle twee onwijse kanjers en ik kan geen lievere kinderen wensen!

Willemijn

Hallo,

Ik ben de mama van Matthijs en Veerle.

Matthijs is met 25 weken en 6 dagen geboren op 16 december 2006. Hij woog maar 750 gram! Na vier maanden ziekenhuis en vechten voor zijn leven mocht hij eindelijk mee naar huis. Wel met zuurstof en sondevoeding. Nu gaat het al een stuk beter met Matthijs, hij heeft alleen nog problemen met eten en is prikkelovergevoelig. Het is ook nog steeds een klein mannetje (nu 9 kilo en 78 cm) maar wel een enorm lief mannetje dat erg van aandacht houdt!

Na vier maanden bleek ik weer zwanger en nu wel pas na 9 maanden kwam Veerle op 9 januari 2008. Ze woog 3860 gram en was 53 cm. Een mooie gezonde dame dus! Veerle gaat waarschijnlijk haar broer inhalen want die weegt nu al 7,7 kilo en is 68 cm lamg!  

Nu ben ik heerlijk aan het genieten van mijn twee kanjers!!