Mama van Joep

Sinds 29 juni 2007 ben ik mama van Joep.

Hallo allemaal,

Ik ben Anja Groeneveld en sinds 29 juni ben ik mama van Joep. Joep is vernoemd naar zijn beide opa´s Joop en Oebele. Voor mijn ouders is Joep het eerste klein kind en voor mijn schoonouders het 4e maar wel het eerste jongetje! Joep is een ontzettend lief mannetje en natuurlijk de mooiste baby van de wereld! Hij doet het vanaf het begin af aan al heel goed. Het drinken ging direct goed en ook slaapt hij heel lekker en al heel lang. Als hij wakker is, is hij heel gezellig en kijkt hij nieuwsgierig rond. Hij kan heerlijk in de box of in zijn bedje liggen staren en pruttelen. Huilen doet hij haast niet, alleen als hij honger heeft of als die vervelende krampen weer op komen. Joep is een ontzettende gulzige drinken en dat zorgt ervoor dat hij regelmatig last heeft van te veel lucht in zijn buik (veel boeren dus) en dat hij nogal eens spuugt.

Ik doe het nog steeds lekker rustig aan. Ik neem lekker mijn rust nu het kan. Straks is alles weer 'normaal' en moet ik weer allerlei dingen. Nu lekker niet, ik geniet van mijn mannetje en neem de dag zoals hij komt. Soms ga ik even lekker wandelen of hier beneden in de winkel een boodschapje halen, natuurlijk komt er regelmatig nog visite en moeten we 1x in de week naar het cb (voor het aanstippen van Joep zijn naveltje), maar er zijn ook dagen dat Joep en ik gewoon lekker met z'n tweetjes zijn en dat vinden we ook heerlijk.

Ach ik kan nog veel en veel meer vertellen over Joep en hoe het voor mij is om moeder te zijn maar dan zou het wel een heel lang verhaal worden...

Hallo!

Wauw, ik heb zoveel mailtjes gezien over meisjes die plotseling ontdekten dat ze zwanger waren, ik heb echt respect gekregen voor iedereen met een baby. Ik ben pas 15 en ik wil er niet aan denken om opeens zwanger te zijn! Trouwens, Joep is op dezelfde dag als mij jarig =)

Hallo Anja, van harte gefeliciteerd met je prachtige zoon Joep!!

Geniet ervan en doe lekker rustig aan, nu het nog kan!! ;)

Groetjes Nicole