He begint het nu al, die meldplicht??
Ik heb weer veel pijn in de ‘bekkenstreek’ en ga dus niet meer elke dag naar zolder! Verder enorme nesteldrang. Erg jammer dat m’n lijf ff niet meewerkt. Ook last van zwangerschapsdementie, maar goed dat wordt me ook vast vergeven. Ik heb een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant hoop ik dat ik volgende week zal bevallen, hoewel ik er niet echt naar uit kijk hoor, het bevallen zelf! Aan de andere kant geniet ik ook nog wel even van de rust en van Joël. Volgend weekend gaat Joël alweer logeren. Ik voel me erg bevoorrecht. Heerlijk nog even de handen vrij… Foto’s plakken ofzo… en slapen… Nou tot zover deze keer! O ja, afgelopen nacht voor het eerst met een zeiltje onder m’n kont geslapen (de officiële kraakte teveel, dus molton met plastic onderkant op het matras geplakt met luiertape) Nou dat brandde goed zeg. (wrs. door de tape, kan de warmte niet weg) Wat een drama toch. Nog een nachtje zo proberen en anders haal ik het er maar weer af. Iemand nog tips??? Ik wil zo graag lekker slapen. Als ik niet voor Joël m’n bed uit moet of wakker word van een hoestende man naast me of een drukke baby in de buik, is het wel een zeiltje. Pffff! Dat moest niet mogen toch?
Groetjes, Mariëlle en Joël