hey ik ben angela van loon en de mama van jayden, geboren op 7 april 2007.
ik ben 23 jaar en zwanger van het broertje of zusje van jayden.
ik heb mij aangemeld omdat het mij wel leuk leek om mee te babbelen op het forum.
groetjes de mama van jayden
hey ik ben angela van loon en de mama van jayden, geboren op 7 april 2007.
ik ben 23 jaar en zwanger van het broertje of zusje van jayden.
ik heb mij aangemeld omdat het mij wel leuk leek om mee te babbelen op het forum.
groetjes de mama van jayden
hey hallo
leuk joh zozo dat is vlot
gaaf joh
hoever ben je nu?
gefeliciteert
lekker jong mama
gr mariska
hoi angela
hoeveel maanden komen er tussen yaden en het broertje of zusje te zitten?
ons zoontje is nu 4maandjes en het kriebelt,maar we wachten denk ik nog even,ivm het leuk op zien groeien van ons zoontje,en als het van die ene x wel zo is is het kindje natuurlijk van hartewelkom!
gr ellen willems
hoi
het broertje/zusje van jayden was niet gepland maar zoals je zelf al wel erg gewenst.
als het kindje is geboren zit er (toevallig)op 2 dgn na 17 maanden tussen.
ik moet zeggen dat ik dat wel een hele fijne leefdtijd vind , want dan zijn ze al wat
bewust wat er aan de hand is en als het 2e kindje wat ouder is dan kunnen ze meer met elkaar ondernemen.
het scheelt wel dat jayden nog een nichtje heeft van zijn leefdtijd, dus dat hij niet overdreven om aandacht zal vragen omdat hij dan ook zelf lekker kan spelen.
het is wel logisch dat jayden wel jaloers zal zijn omdat eerst alle aandacht naar hem ging, en dadelijk moet hij dat delen, maar we bvetrekken hem nu al bij de zwangerschap, en hij lijkt het een beetje te begrijpen.
de keuze of je nou al wil beginnen aan de volgende moet je niet af laten hangen op iemands andere situatie maar of jullie denken dat jullie daar aan toe zijn en dat ook willen.
maar veel plezier van jullie kindje en geniet er met volle teugen van want ik kan me nou al niet meer voorstellen hoe klein jayden was.
groetjes angela en jayden