Mama van jayden

hallo,

ik ben priscilla, mama van jayden. ik ben 23 jaar en mijn zoontje is 6 maanden en we wonen in rotterdam…
ik vind dit echt een super leuke site! erg leuk om te zien hoe andere mama’s het doen…

groetjes

Hoi welkom bij ikke ben… Ik ben patrizia 34 jaar en mama van luna bijna 5jr en mees 10mnd. Veel lees plezier.

Gr Patries

Welkom! Ik ben de moeder van Erik, 20 maanden oud. Ik ben zelf 32 jaar en woon samen met m’n vriend (30 jaar) en Erik in Drenthe.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Welkom!
Ook ik vind het een erg leuke site

Ik ben Anne, 20 jaar en moeder van Seth van 13 maanden.
Wij wonen ook in Rotterdam!!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi welkom op Ikkeben.

Ik ben Melanie 22jaar en woon samen met Christiaan Bijna 27jr en onze zoon Noah van 25-03-2008 in Overijssel

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Welkom,
Ik ben 26 jaar, moeder van Jada die bijna 2 is.

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 29 jaar en sinds 20 maanden de moeder van Tim. Samen met hem en mijn man wonen we in Noord Holland.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hey Priscilla, t is misschien een beetje laat maar ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Henrieke (ja die van die woordewisseling haha)
ben 28 jaar en alweer 10 jaar getrouwd met Artur (34) en wij hebben 2 zoontjes. Eneah die wordt volgende week 5 en Benjamin die is nu 7 maanden.
Verder hebben we een hond een konijn en vissen en wonen we met z’n allen in Dordrecht, dus bij jou in de buurt!
Groetjes !