Mama van Jason

Mijn naam is Maartje en ik ben op 03-06-2009 21 jaar geworden.
10-06-2009 (een week later dus) is ons zoontje Jason geboren.
Hij woog 3180 gram en was ongeveer 50 cm lang.

De eerste 3 maanden van mijn zwangerschap waren erg zwaar.
Ik was ontzettend ziek… Niet alleen door de zwangerschap, want ik had ook nog eens de ziekte van lyme en hiervoor ook antibiotica. Ik gaf 6/7 keer per dag over en zat aan de diaree. Ik woog opeens nog maar 46 kilo!!!

De rest van mijn zwangerschap verliep heel goed. Wel lag Jason lang in stuitligging, maar draaide vlak voor ik 37 weken was nog om. Toen daalde hij niet goed in en was het de vraag of ik thuis kon bevallen. (Dit wilde ik graag.)

Het was een lange/zware bevalling van 2,5 dag…
De ontsluiting wilde niet (had na anderhalve dag net 2 cm ontsluiting) en het was een vacuum.
Bij 2 cm maar naar het ziekenhuis: Aan een infuus en (godzijdank) een ruggenprik.
Jason zat vast en schoot steeds terug…
De gynaecoloog was met een andere bevalling bezig en dus kreeg ik een knip van wel 7 cm!
Ook duwden ze bovenop mijn buik (weet de naam even niet van deze handeling).
Maar na deze zware klus was hij er dan eindelijk.

Onze jason was geboren!

Helemaal gelukkig

Welkom hier!!
Ik ben Anne, 20 jaar en moeder van Seth, ruim 8 maanden.
Mijn bevalling was iets makkelijker Maar is uiteindelijk ook in het ziekenhuis geeindigd!
Hier kan je in ieder geval al verhalen kwijt, en natuurlijk al je vragen enz.
Liefs, Anne

Hi Welkom op Ikke ben. Ik ben Michèle, 30 jaar en mamma van Morgan. Oh ja en bekent met zware bevallingen. Mijne duurde 4 dagen

Groetjes,

Michèle

Welkom!!!

Ik ben Michelle en moeder van Madelon van 19 jaar en Dylano van 11 maanden

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Dank jullie wel voor het warme ontvangst.

Pff 4 dagen… Wat een hellllllllllll
Wel knap van ons allemaal he, dat we dat gedaan hebben haha!

Hi, welkom!

Ik ben Liske, mama van Nora die bijijijijna 1 jaar is.

Valt mn 24 uur bevalling toch ineens heel erg mee. Sinds de bevalling ben ik er (nog steeds hahaha ) van overtuigd dat ik alles kan! Alles is een eitje na een bevalling, ja toch?

Liefs!

Ha ha ha was het ook. Enne helaas het cliche van je bent het zo allemaal vergeten gaat dan ineens niet op

Groetjes,

Michèle

Welkom! Hier nog een mama die bekend is met een zware bevalling eindigend in het ziekenhuis met vacuumpomp, knip en duwen op de buik…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Welkom bij ikkeben!!
Ik ben de mama van Dani. Hij wordt 19 november 1 jaar.

Ja bevallen…mmm…niet echt een pretje nee!! Gelukkig krijgen we er iets heel moois voor terug.

Veel plezier op de site een nog veel meer plezier met kleine Jason!

[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra en nu ruim 14 maanden de mama van Tim.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Inderdaad, ik voel me alsof ik de hele wereld aankan! haha

Welkom … gezellig!

Ik ben Lizette de trotse mama van Jurian 14 maanden oud (bijna)…

Welkom op ikkeben!
ik ben Inge, 23 jaar en mama van Rico die 24 sept. 1 wordt.
idd klinkt als een zware bevalling. enne ik ben de pijn van de weeen met mijn bevalling nog steeds niet vergeten, dus wat dat betreft is dat cliche wat michele zegt
het persen kan ik me vrij weinig van herinneren. was beetje duf van de verdoving. verder voeldei k de pijn ontzettend, werd alleen maar suf haha is ook niet de bedoeling dus!
enne tweeling! net als ik ik ben ook op 3 juni jarig