Mama van iris

hallo

ik ben mama van mijn kleine meid iris

iris is 10 weken te vroeg geboren

het begon op 13 februari 2006

op 1 februari hadden wij een mooi huisje gekocht in emmeloord dus waren nog druk bezig in huis en ons vorig huis moest nog opgeleverd worden dat ging ik dus 13 februari doen.

sòchtends werd ik al wakker met een gezeur in mijn buik raar gevoel maar nooit bij stil gestaan dat dat weeen konden zijn was nog te vroeg dacht ik

toen ik bij mijn moeder aankwam vertrouwde ik het neit heb toen mijn verloskundige in emmeloord opgebeld en had het uitgelgd die zei "nou dan kun je morgen wel even langs komen om urine te brengen het zal waarschijnlijk wel een blaasontstekking zijn"nou ja dan zou dat wel zo zijnd acht ik maar toch zat het nog asteeds niet lekker daarna heb ik mijn oude verloskundige in dronten gebelt en zei kwam 10 minuten later bij mijn moeder toen ze ging toucheren schrok ze want ze zei uit het neits heb jij toevallig toilet spullen bij je tja geen idee natuurlijk had ik dat niet bij me waarom mzou ik dat mee moeten nemen dacht ik nog dus vroeg ik waarom?

waarop zei zij dat ik met spoed naar het ziekenhuis in lelystad moest omdat ik 3 centimer onsluiting had ja toen schrok ik erg dacht nog nee dit overkomt bij niet wat gebeurt er met haar.overleefd ze het wel

ben zelf nog naar het ziekenhuis in lelystad gereden daar aangekomen stonden ze al helemaal klaar moest potje plassen spuitje hier en spuitje daar erg gaotische allemaal toen de gynocholoog kwam en weer ging toucheren rende ze de kamer uit zonder iets te zeggen dus ja schrok ik me weer kapot toen ze terug kwam kwam ze met het nieuws dat ik werd overgeplaats naar een ander ziekenhuis omdat ze daar niet voor mijn baby konden zorgen had toen al 6 centimeter onsluiting

ik werd met een ambulance naar zwolle gebracht daar kreeg ik weeen remmers en hadden ze verwacht dat ze zou geboren worden erg ,moeilijke tijd want je krijgt dan ook nog eens een prikje voor de longrijping voor eht kind en die wou ik uitzitten 2 x 24 uur

na een week plat te hebben gelegen was ik op ik kon niet meer 1 week lang pijn en niets doen ik was gewoon gezond dus ik kon alles maar het kon en mog ook niet natuurlijk totdat mijn vliezen braken op vrijdag middag daarna kreeg ik ook ondanks de weeenremers weer heftige weeen en heb gezegdt sorry ik kan echt niet meer het kan gewoon niet de prikje voor de longetjes hebben gezetten ik kon niet meer echt neit

naderhand kreeg ik ook pers drang ze hebben gezegdt dat ik als ik kon mee mocht persen ik wist niet dat zoooon klein hoofdje zo moeilijk was om eht eruit te krijgen toen ze eindelijk der uit was was haar hoofdje bont en blauw erg onwerkelijk om dat te zien jou kindje die je neit eerst mag vast houden en lekker mee kunt knuffelen ze werd gelijk naar een aparte kamer gebracht en alles werd onderzocht

mijn verhaal is nog niet helemaal af binnekort komt de rest sorry.....