Dit is Charissa met haar ontdeugende snoetje, ze is geboren met heel veel haar. Nu is ze bijna 15 maanden en ben heel gelukkig met haar.
Ik ben brenda de moeder van charissa. Ik kwam op mijn 17e erachter dat ik zwanger was, dat was echt wel even schrikken. Hoe moet dat nu ben net begonnen met een opleiding we hebben niks en geen huisje. Uiteindelijk is alles goed gekomen we wonen nu bijna een jaar samen met papa rens in ons eigen huisje. En dit met dank aan familie vrienden en collega`s.Mama van charissa
Hallo (andere) mama van Charissa.
Ik was aan het kijken naar alle mama`s en zag mama van Charissa staan en keek naar de foto. Toen dacht ik das mijn dochter niet. Toen ging ik lezen. En nee inderdaad het was mijn dochter niet. Jullie dochter heet dus net zo als die van ons. Ik kende helamaal niemand met die naam! Wat zijn we weer orgineel he?
Groetjes Bianca van de Pol (andere moeder van Chariss)
Heyy
Ik ben Colinda ook 20 jaar en heb een dochter van bijna 1 Jaar, 21-2-2007
Je hebt een prachtige Dochter!!
las dat ze geboren is op 3 september, (Me 2 :$)
Verder wens ik jullie veel liefde en geluk!!
X Colinda & Kyara
Ik Ken je al Zag ik
Heb je ooit toegevoegd op mijn msn, ( Mijn vriend had iedereen verwijderd tijdens een ruzie, Dus ben je adres kwijt,)
Alles goed met Jullie?
Met ons super Ik woon nog steeds samen met de vader van me dochter, alleen loopt dat niet zo lekker de laatste maanden jammer genoeg…
groetJesss