Mama van Beau

hallo,
ik ben sinds 05/11/2006 trotse mama van Beau, ons eerste meisje. per toeval ben ik op deze site terecht gekomen en wil mijn nu even voorstellen. ik denk dat ik een van de “oudere” “eerste keer - mama`s” ben aangezien ik alweer 40 ben en mijn geliefde al 44 jaartjes oud is. door omstandigheden zijn wij pas verleden jaar van elkaar gaan houden - HELAAS - en hebben wij nu pas een kindje. maar goed, niet getreurd, het is gelukt en wij zijn dolgelukkig tot over onze 4 oortjes.
in mijn nieuwe rol als mama voel ik mij bij tijden errug onervaren en stik dus daarom ook van de vragen. maar dat zal wel redelijk herkenbaar zijn.
ik wens iedereen veel plezier op deze site en vooral een heel gelukkig nieuw jaar.

welkom hier

ben bianca ( 34 ) getrouwd met hans(36) en samen zijn wij de ouders van kevin* dylan van 10 en kaitlyn van 6

wens je veel plezier hier

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Welkom hier bij ikkeben
Als eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van Beau
Heel veel geluk met haar
Goed Ik ben Heleen 34 jaar getrouwd met Ed 38 jaar en trotes mama
Van twee heerlijke ondeugende ventjes Robin 3 jaar en Justin 1 jaar
Vragen zijn er om gesteld te worden
We zullen proberen om ze te beantwoorden hier met zijn alle
Heel veel plezier hier
En ook voor jullie alvast een mooi gezond en heel gelukkig nieuwjaar

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hoi mariette
welkom hier ikke ben marielle 38 jaar en ben getrouwd met martin 44 jaar .en samen hebben we een lieve dochter van 5 jaar genaamd tanja
wens je veel plezier hier en de leeftijd maak niet uit toch, als het maar gezellig is .jullie ook veel geluk in 2007

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>

Welkom op de site.

Ik ben Marianne 24 getrouwd met Niels 23
en samen hebben wij een zoontje van anderhalf genaamd Ruben.

Groetjes Marianne mama vanRuben