hoi dames wij hebben een beetje een dillema…we hebben nu afgesproken om het maar ff zo te laten zoals het ‘werkt’ want de situatie levert zoveel stress en irritatie op…maar vroeg me af of er ‘herkenning van jullie kant in deze situatie is’… het was voorheen weinig problematisch… mama of papa die haar op bed legde, geen probleem …nu mega probleem…papa krijgt haar niet op bed,het loopt uit op een drama… al doet hij precies hetzelfde als mama…drama, al doet hij het anders drama… het werkt gewoon niet…toenstraks ook weer niet,en binnen 10min heeft mama dr dan op bed… en ik vroeg nog aan haar…mag papa jou niet op bed legggen ? 'nee nie papa ikke mama’zei ze…
om alle rotsituaties te voorkomen hebben we maar ff besloten deze ‘fase’ af te wachten… want papa word er lijp van ,kind over de emmer…en mama ken eerst de boel boven sussen en dan beneden… heel irritant,
hebben jullie kindjes ook van deze periodes, dat ze maar door 1 iemand op bed gelegt willen worden ?moet mama gewoon haar tijd uitzitten en papa het weer proberen als zij het aangeeft? of over een week weer proberen ? of 2 weken… ik vind het echt moeilijk…
Pippy is geboren 17.07.2009