Mama niet kan wachten tot ik haar heb

zodat ze deze eindelijk lekker kan wassen, beetje gelly erin, lekker stoere stiekeltjes ofzo…

Maar nee, ik heb nog steeds alleen maar een laagje donshaartjes en voor de rest wil het nog niet groeien!!!

Maar dat kale koppie staat me ook prima hoor

High five van Jasper!

Lilypie Premature Baby tickers

Hahaha Hier net zo 1 hoor, al heeft Sylvie al aardig wat haar, ik kan niet wachten tot het lang genoeg is om er een staartje in te doen Staat zo superschattig

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Haha! En dan heb jij nog een jongetje!

Noor heeft nu pas een beetje haar, maar lang is het niet! Lang genoeg voor af en toe een staartje en een speltje om het een beetje uit haar gezicht te houden, maar ze is al bijna 2,5! een jaar geleden was ook zij nog hartstikke kaal hoor!

Ik heb wat te hard geroepen tijdens mn zwangerschap dat ik een kale baby wilde Ben benieuwd of de volgende sneller haar krijgt!

Jasper kan het goed hebben hoor! ik houd wel van kale mannen

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Oohh wauwie, wat een mooie bos haar van Jorg… en dan heb ik het nog heel voorzichtig over stiekeltjes…maar zo’n bos met mooie lange lokken, echt super!
Wat een mooie foto’s zeg, die van na z’n geboorte echt prachtig.

Lijkt me met meiden ook heerlijk, staartjes, vechtje, helemaal leuk (behalve als er klitten in het haar zitten, dat wordt het w.s. van leuk tot een drama…)

Ik had zelf ook vrij lang een kaal koppie, tot ik bijna twee was. En nu heb ik een hele dikke bos haar, dus uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen. Maar lijkt me zo leuk, wat zal ie veranderen met een bos haar…! En krijgt ie krulletjes of juist niet… ben zo benieuwd!

Tja kale mannen… daar hou ik ook wel van

Groetjes Carolien!

Wauw zeg wat een mooie babyfoto’s van Jorg! Hij heeft precies hetzelfde als Sylvie! Met donker haar geboren en nu hartstikke blond

Zie, kan nog geen staartje in

Morgan is ook tot ruim 18 maanden voor een jongetje aangezien…

1,5 maanden oud

14 maanden

heden

Groetjes,

Michèle

Hihi Jasper kan het goed hebben hoor maar idd stoere stekels is ook leuk! Komt vanzelf hoor.

Met Morgan is het ook helemaal goed gekomen he?

Kids hier hebben vanaf de geboorte altijd al haar gehad. De oudste meteen een volle bos, de jongste wel lang, maar is best lang heeeel dun geweest.
Nu sinds een paar maanden wordt het lekker vol!

1 dag oud

1 jaar

vorige week

Je mag damian zijn haar wel hoor. Damian wordt elke 3 weken!!! geknipt door mijn zusje sinds hij 4 maanden is. 2 weken geleden er een flink stuk af gehaald omdat er gevraagt werdt of het een knul of meid was maar het is nu alweer lang. Het groeit bij hem zo hard is echt niet bij te houden

@ Suzsje jep met morgan is het ook goed gekomen. Mijn moeder heeft met kerst zelfs de laatste babyplukjes eruit geknipt en nu heeft ze een ‘volle’ bos.

Groetjes,

Michèle

haha bij rico duurde het ook lang voordat het eindelijk kwam maar wees niet ongerust… het komt! het schijnt dat kindjes die lang kaal blijven een prachtig bosje ervoor terug krijgen. mijn broer was kaal toen hij 2 was. en nu heeft hij super mooi haar, ofja hij heeft het af laten scheren pas terug vanwege de motorcross maar daaaaarvoor dus

Hier zijn ze allebei met veel en donker haar geboren en nu zijn ze allebei hardstikke blond!

Hier was Lisa enkele dagen oud:

En zo is ze nu:

En de achterkant:

Wauw, lisa heeft ook al lang en veel haar zeg!

Heel veel kindjes worden donker geboren en daarna blond he?
Hier iig wel bijna allemaal in de familie. En dan later weer donkerder

@ bakmamma ja hoor kun je wel zeggen. Komt overigens ook omdat ze 2 druppels water op der vader lijkt en toen helemaal dus dan zijn mensen ook al meer geneigd om te vragen of het een jongetje is. Overigens zelfs met dat pak aan dachten ze nog dat het een jochie was.

Groetjes,

Michèle

ik zei ook niet dat je er dikker haar van krijgt ik zei dat je er een mooi bosje voor krijgt
en ook dat zal wel een fabel zijn maar who cares

Super leuk al die foto’s!

quote:
het is een fabeltje dat als je lang kaal bent, je dan lekker dik haar krijgt hoor! Mijn nichtje is nu 19 en is tot dr 4e hartstikke kaal geweest, nu is ze dus 19 en heeft ze nog steeds heel dun haar!

Daar gaan m’n illusies over een prachtig dik bos haar voor jasper…

Maar ik vind dit topic wel erg leuk worden zo met al die pas-geboren en nu- foto’s!
Daar doe ik ook even aan mee;

M’n mini-mannetje toen ie 4 dagen oud was met een heel klein laagje donshaar:

En hier m’n ondeugende boef nu, met ietsje meer haar maar nog steeds maar een dun laagje!

Groetjes Carolien

Gewijzigd door - Mama van Jasper op 13 Jan 2011 09:03:57

Ik vind het idd ook altijd zo leuk om foto’s te zien hihi!!! @Michèle: ik zie toch echt wel duidelijk een meisjesgezicht hoor op die foto’s! Of beledig ik nu je vriend?! @Mama van Jasper: het begint te komen toch?! Mijn zus is ook bijna 2 jaar weinig-behaard (dat klinkt stom hihi) geweest, maar is toch nog goedgekomen hoor! Ze is nu 32 en ze heeft haar LOL!!!

Ik zie inderdaad toch ook wel echt een meisjesgezicht op morgan haar 2e foto hoor Misschien komt het omdat wij weten dat het een meisje is?

Jawel hoor, het begint te komen…
het duurt alleen zo lang…Ben gewoon zo benieuwd hoe hij er met een bos haar uit gaat zien!

Gek he, dat mensen soms helemaal niet kijken wat kindjes aan hebben en zelfs met een volledig roze pakje nog vragen of het een jongetje is…!!! Straalt toch echt een meissie van dat koppie af hoor

En Mellanie, om de 3 weken naar de kapper!!! Pfff das ook wel wat veel van het goede. Hoewel ik nu natuurlijk vreselijk uitzie naar de allereerste keer kapper

Groetjes!

Ja was echt een ukkie, 2000 gram, maatje 44 was nog te groot, maar dat heeft ie wel weer ingehaald! Een enorm boefje, dat straalt er zeker vanaf. Heeft ie van papa

Heb je foto’s bij mama’s hoekje al gespot. Echt mooi! Je bent zelf fotograve? Ik vind ze allemaal mooi, maar die van Papa en Jorg van de glijbaan die vind ik echt super, wat een gave actiefoto!

Groetjes Carolien.

PS ik zal hier niet meer zo hard roepen dat ik kale mannen leuk vind…hihi

Gewijzigd door - Mama van Jasper op 13 Jan 2011 12:09:31

Nee hoor pappa is niet beledigd. Sterker nog hij vind dat ze ook best op mij lijkt en dat dat steeds meer wordt. Maar als je pappa ziet dan snap je het wel. En ja datze een meisje is vind ik ook dat het zichtbaar is maar ja niet voor iedereen blijbaar.

Groetjes,

Michèle