Mama mooi!

Afgelopen zondag had mijn vriend Jade aangekleed (was mij aan het opmaken) en komt zeggen dat ze naar beneden gaan. Kijkt Jade mij aan (ik was zo goed als klaar) en zegt ze: Mama Mooi! Ik vraag: is mama mooi, zegt ze JA.
Nou mijn dag kon niet meer stuk, wat ongeloofelijk heerlijk om zoiets van je meisje te horen te krijgen!!!

Groetjes Frauk

Wat lief van Jade!

Kan me goed voorstellen dat je dag dan niet meer stuk kan

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Oh heerlijk lijkt me dat. Dat zijn DE momenten waar we het voor doen toch?

Groetjes,

Michèle

Ow wat lief he van haar

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat ontzettend schattig en lief! Krijg er bijna tranen van in m’n ogen, hihi.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ooooo wat lief zeg!
Ja van die opmerkingen kun je genieten he.
zo ging ik lieke vanmorgen van schooltje halen en ik had ondertussen dat ze op school zat een nieuwe jas gekocht.
Kom in het klasje binnen en roept lieke kei hard: HEY MAMA NIEUWE JAS!, MOOI HOOR!
ja dan glunder je helemaal!

Groetjes Gytha

Wat ontzettend lief!! Lijkt me fantastisch als je kindje zoiets tegen je zegt. Net als dat je vaak hoort dan kindjes zeggen dat ze met papa of mama willen trouwen…

Kan me voorstellen dat jou dag niet meer stuk kon.

Hoi,

Leuk he die opmerkingen. Krijg je ook gelijk een brok van in je keel. Ik vind mezelf dan gelijk ook mooier en het is zo grappig dat ze al verschil zien en het ook kunnen waarderen.

Ik krijg al kleding advies. Leuk je om te horen. Ik was laatst wezen winkelen dochter mee ook voor haar nog wat aanvullingen gekocht. Dus ik met een aantal kledingstukken de paskamer in dochter erbij. Zit ze op een stoeltje. ( ze is vier jaar oud) Nou mama doe dat maar niet vind ik niet zo mooi. En ja die wel denk ik en zo voort. Ik moest wel lachen en verkoopster ook. Ze zat me echt te beoordelen. Toen vroeg een wat oudere mevrouw en wat vind je van mijn rok en trui zei ze heel seriues nou ik vind de rok wel leuk maar trui niet moet u die andere nemen. Dus die mevrouw had er wel lol in pak de andere trui en doet hem aan. Mijn dochter gelijk nou dat ziet er veel mooier uit. En inderdaad de trui stond er leuker op. Vond die mevrouw en verkoopster ook. Die mevrouw nou kan ik je de volgende keer bellen voor advies. zegt mijn dochter ja hoor mama geef jij die mevrouw even mijn telefoonnummer. Ik kwam niet meer bij in het pashok.

Groetjes

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 15 Oct 2009 20:10:43

hier vannavond ook nog zo iets.
We zaten aan tafel en ik zat even te denken.
zegt lieke ineens “Mama niet zo lelijk kijken” Nou wij lagen dus echt dubbel van het lachen!
wat een opmerking wahahahha
heerlijk!

Groetjes Gytha

Haha wat lieff!!!

ik heb een broertje van drie en dan vraag ik : wie zit er in je hartje? dan legt hij zijn handjes op zijn hart en zegt hij Shirley

En ze zeggen dat kinderen altijd eerlijk zijn, dus dat is al helemaal mooi!

Liefs Shirley.

@ Gytha, idd geweldig alsof de kinderen trots op de ouders zijn. en zou maar niet meer gaan denken!!

@ Ion, geweldig als ze zo mee gaan shoppen, Jade is ook al een echt dametje dus dat zal ook wel goed komen.

Van de week ook nog zoiets meegemaakt. Mijn vriend zei tegen Jade: Wie is een schatje? Jade: papa.
papa: en wie nog meer? Jade: mama
papa: en wie mog meer? Jade: Jaje (=jade)

Zoooo lief !!!

Groetjes Frauk