Dank voor de felicitaties!
Vandaag een kennismakingsuurtje met zn nieuwe klas en juf…
Zo stoer als hij de school in ging, zo niet stoer toen mama samen met de andere ouders ergens een kopje koffie ‘moest’ gaan drinken… hij kwam huilend achter me aan. Toch wel spannender voor hem dan ik dacht!
Tiptoi is super leuk! Echt een aanrader voor wie geen verjaardagscadeau kan verzinnen. En je kan er steeds weer iets nieuws bij kopen, er zijn puzzels, spellen, engelse les, en er komen steeds weer nieuwe dingen uit zoals het boek ‘de dieren in Afrika’ die ik eigenlijk voor Jasper wilde scoren maar hier niet kon vinden. En binnenkort komt er iets uit over de dierentuin (geen idee of dat een boek of puzzel is).
Het is super eenvoudig in gebruik, even een bestandje downloaden op de electronische pen via je pc en klaar!
Sinterklaas had Jasper al verrast met het boerderijboek (starterspakket waar de pen ook bij in zit), en nu dus voor zijn verjaardag het muziekboek erbij en dat blijkt een groot succes. Er zitten tal van geluiden en verhaaltjes verstopt in het boek, quizzen waarbij je geluiden van muziek instrumenten leert herkennen , via een gekleurde notenbalk liedjes naspelen, eigen liedjes op de xylofoon componeren. En voor moeders is het ook heel leerzaam, zo ken ik nu het liedje Alueta uit mn hoofd, en aangezien ik veel fouten in de geluidsquiz had heb ik ook nog veel te leren
!
Groetjes Carolien.