hallo meiden wilde even wat vragen
hoogstwaarschijnlijk zit agim in de pubertijd maar hoe lang kan dit gaan duren
want ik begin een beetje op te raken
zijn driftbuien overdag zijn nog wel te overzien zolang papa er zich niet mee bemoeit want dat lijkt momenteel alles alleen erger te maken hij bedoelt het goed maar de jongeman wilt momenteel niks van hem weten dat is voor hem natuurlijk heel vervelend. hem negeren dat kan hij niet dus hij zet hem op de gang maar daar word het alleen erger van. ik negeer hem als hij een driftbui heeft en dan met 5 min is het ook weer over. s´nachts daarin tegen kan ik daar niet goed tegen en word negeren wat lastiger.
omdat hij nog steeds niet praat kan hij me dus ook niet vertellen wat hem op dat moment dwars zit maar meestal zit er heel geen aanleiding voor teminste voor zover ik zie dan.
in ieder geval loopt mama nu dus al dagen met hoofdpijn en wallen onder de ogen dus ik wil graag weten hoe lang dit kn gaan duren en of ik nog iets anders kan doen.
vrijdag heb ik een afspraak gemaakt met de ha om uitsluitsel te geven of er medisch iets is wat ik niet verwacht eigelijk en morgen een afspraak bij de logepedi om te kijken of we zijn spraakvermogen kunnen verbeteren en/of versnellen.
helaas slaapt hij s´middags ook niet meer anders zou ik dan even bij kunnen tanken maar helaas…
hoop op hulp
groetjes