Mama is de boe-vrouw


#21

Oh ja, bij vriendinnetjes speel ik alleen mee als ze het vragen. Anders ben je zo’n bemoeial vind ik. Lekker hun gang laten gaan die kids!

Groetjes Rainbow

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#22

Ja…zoals Rainboow veel beschrijft zo doe ik het ook…en als er vriendjes komen dan gaan ze hun gang maar als ze iets vragen of willen dat ik help dan sta ik ervoor klaar.

Maarre…onder een tunnel gillen da mag Aaron alleen doen…stel dat iemand je zo ziet gillen!..voorschuttttt!!!

Volgende week Donderdag komt zijn vriendinnetje Evi (zijn verliefd zeggen ze alle 2) hier spelen…now way dat ik erbij mag komen zitten…dat weet ik nu al.

Gr, Danielle


#23

Hahahahahahaah, Dat gillen onder de tunnel, vind ik ook nog steeds leuk om te doen hahaha…Joël roept dan heel hard WOOOWWW, en Noah dan ook…Dus mama wil wel mee doen!
en ik dans ook wel met ze hoor,vind het heeeeeeeeeeerlijk om te zingen, en dansen… En zing ook wel liedjes met hun!

En ik bak cakejes met ze, en Noah heeft me gisteren geholpen met spagetti maken, en dat moet even goed gekeurd worden door Joël uiteraard!

Liefs, Melanie



#24

Hahaha, ik doe het niet bij elke tunnel hoor. Gewoon die onder de A58 loopt, richting IKEA! En soms horen mensen ons, nou en? Maakt me niet uit hoor, hahaha. Ik hoor het heel veel mensen doen! Maar Melanie, zoals jij omschrijft is het toch ook heel gezellig!

Groetjes Rainbow

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#25

Dat is ook wel gezellig Rainbow… Dat zeker, alleen ik speel verder niet met hun, ga echt niet op de grond liggen met een autootje haha

Liefs, Melanie



#26

Het gaat op dit moment erg goed, als ik Noah er van te voren erop voorbereid dat we niet gaan afspreken…of wel gaan afspreken.

Hij heeft zn eerste 0.50cent verdient, en is helemaal trots.
Hij heeft ook zn eerste rapport gekregen…:smiley: LEUKK!!!

Liefs, Melanie



#27

Goed toch!!!
Als je hem voor zijn rapport (hier pas 1e keer in januari trouwens) ook wat centen geeft dan heeft ie meteen wat meer in zijn spaarpot en zal ie sneller nog meer willen sparen voor een '“groot kado”.

Had ie een goed rapport trouwens?

Gr, Danielle


#28

Hij heeft van zijn Opi en Omi al centjes gekregen voor zn rappart…en van ons krijgt ie nog.

Hij heeft een heel goed rapport…
Ze hebben er van die rondjes staan 000000 helemaal links is niet goed,helemaal rechts is goed. en hij heeft bijna alles het 2ebolletje van rechts… dus helemaal trots :smiley:

Liefs, Melanie



#29

wat super fijn dat het nu beter gaat :smiley:
haha leuk zn rapport, en super dat zijn rapport goed is :smiley:
(weet niet wanneer wij die krijgen) ben benieuwd haha.

Liefs van Mij


#30

Nou…dan mag je zeker trots zijn!
Kei goed!

Gr, Danielle


#31

Gister een 10-min gesprek gehad op school,over Noah,en hij doet t ook heel erg goed, hij is heel slim, maar gedraagt zich erg jong. In de zin van dat hij graag geholpen wil worden met en in alles, terwijl hij het zelf ook erg goed kan.
De juffen zijn er mee bezig, en dit moeten wij thuis ook doen.

Ik ben blij dat Noah ook een tevreden jongetje is op dit moment.
Geen gezeur meer dat ie niet naar school wil, geen gezeur meer dat ie niet ergens kan spelen.
Wel is het voor hem en voor ons ook goed dat hij zelfstandiger word in het buiten spelen, ik laat hem nooit buiten spelen (behalve achterthuis),omdat hij een drukke weg over moet.
Nu gaan we vandaag of morgen hem oversteken, (mijn moeder woont in een hofje aan de overkant) Ik bel haar op, dat ie onderweg is, en dan let zij op hem zodat hij daar buiten kan spelen met zijn vriendjes… Oehhh vind het eng om hem zo los te gaan laten hoor.
Maar misschien wel beter voor zijn zelfvertrouwen!

Liefs, Melanie



#32

Oei…dat zou ik nog niet durven met Aaron.
Heb je het al geprobeerd?

Gr, Danielle


#33

Wou het vandaag proberen, maar Noah wou zelf niet…Mijn moeder heeft hem dus maar opgehaald.

Liefs, Melanie



#34

Wat fijn dat het nu beter gaat en dat hij het ook goed doet op school.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers