hoe doen jullie dat??? Ik was maandag en dinsdag al niet lekker, maar toch gewerkt. Tot ik dinsdag huilerig thuis kwam… had dus lekker koorts, savonds zelfs 39,0!!! Nu gelukkig niet meer, maar echt super voel ik me niet, met wat ibruprofen (of zoiets) is de pijn gelukkig wat minder, want elk spiertje deed pijn, plus hoofdpijn, keelpijn, snotterig, bleeeeeeeh. En manlief moest gewoon werken natuurlijk. En alsof luca het aanvoelt, slaapt hij weinig… getsie… na 45 min. alweer wakker, ga hem maar halen!!
Mama en ziek zijn?
Dan heb ik wel zo veel mazzel.
als ik ziek ben hoef ik mijn moeder maar te bellen.
en zei neemt Ruben de hele dag over, desnoods een hele week.
net zo lang ik weer helemaal beter bent.
(Mocht ze dit ooit lezen vind ze me vast een slijmbal. )
maar op mijn moeder kan ik altijd rekenen is echt een
schat van een moeder/oma.
Veel beterschap Kim, even lekker onder de douche of even in bad.
en als het kan even vroeg op bed, dan voel je je morgen vast weer
een stukje beterder
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Ik heb dat ook… Als ik me niet goed voel bel ik mn moeder en mn schoonzusje gewoon… En dan komen ze wel oppassen …
Kim beterschap!! Hopelijk gedraagt Luca zich een beetje
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
Ja, is erg lastig als je zelf ziek bent.
Ik kan gelukkig ook meestal een beroep op iemand doen (mijn moeder)
Sterkte joh!!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Ik ken het! Ik heb ca. 1x per maand last van een migraine-aanval. Gelukkig kan ik, als ik heel beroerd ben, meestal wel een beroep doen op mijn zus of een vriendin die vaker op Joost past. Soms lukt het me ook om mbv. medicijnen op de been te blijven en dan probeer ik tussen de middag ook even te gaan liggen.
En inderdaad: juist als je je niet lekker voelt zijn de kleintjes zo weer wakker…
Beterschap!
Groetjes, Thirza
Gewijzigd door - Thirza op 05 Apr 2006 19:08:15
helaas werkt mijn moeder gewoon… en schoonmoeder wil ik liever niet. Maar het gaat als ietsje beter. Ga lekker vroeg naar bed, dan is het morgen weer helemaal super! Hoop ik…
ik kan ook beroep doen op me moeder
maar 1x niet en moet zeggen het ging heerlijk,ik lag op de bank en de jongens hadden vakantie maar ze hielden zich keurig en waren heerlijk rustig
maarja dat is alweer 4 jaar geleden,maar meetsal loop ik ook gewoon door hoor
tot ik niet meer kan,maar het is gewoon vervelend als je als mama ziek bent
Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn
gaat gelukkig al stukke beter. Ben sowieso blij dat die koorst weg is!! Alleen nog gigantische keelpijn, krijg amper iets doorgeslikt. Vooral als ik een tijdje niet heb geslikt doet het heel pijn. Maar veel dropjes eten