Malle beeb

beeb dronk op supertijdstippen, de bekende 7 11 15 19 en 23 uur. en dan 180/6
sinds een paar dagen wordt ie al om 04.30 wakker, speen heeft geen zin.
nou hebben we een paar dagen de fles van 23 uur niet gegeven, en dan wordt ie 03.30 wakker.
krijgt nu 03.30 07.30 11.30 15.30 en ong.19/19.30
mal he?? als we die van 03.30 dus 's avonds laat geven gaat ie spoken 's nachts, ook valt er met zijn slaaptijden niet te rommelen, begint rond onze etenstijd al in de oogjes te wrijven, gaat dan in bad, flesje rond 19 uur en dan 19.30 bed in. slaapt dan direct!

heb een beetje het idee dat ie een “periode” te vroeg is, zowel met slapen als drinken…

iemand een tip?

Hoe oud is beeb?

Heb je in het oei-ik-groei-boek al nagekeken of beeb in een ontwikkelingssprongetje kan zitten? Dat gaat namelijk vaak gepaard met ander ritme, spoken, anders eten/drinken, etc.

Groetekes, Sje

hij is bijna 18 weken en heb het oeiikgroeiboek en dan zou het dus kunnen, maar zou ie er ooit weer uitkomen dan?
hij heeft op de 1e week na nooit een nachtvoeding gehad en nu krijgt ie er nog steeds 5 alleen dan op rare begintijd…
maar dit ritem is beter dan de fles nog van 23 uur en 's nachts spoken.
of leer ik hem dan een raar ritme aan?

Morgan had dit ook in ene keer. Gek werden we ervan en erg moe ook. Nu krijgt ze om 19.30 de fles en dan gaat ze naar bed. Voor die laatste fles zeg maar maken we haar niet wakker. Daar laat ik haar zelf voor komen. Op deze manier gaat ie er zeker in en slaapt ze tot de volgende morgen door. En ik ben liever 15/ 20 min op 's nachts dan dat ik de halve nacht niet slaap.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

dat vind ik ook, dat geprop op een tijdstip dat mij uitkomt ging me steeds meer tegenstaan, alleen, gaat dit vanzelf over of wen ik hem nu een verkeerd ritme/ nachtvoeding aan? of kan het zijn dat ie em straks laat vallen??

Ik weet niet of het verkeerd is. Ik hoop persoonlijk nog steeds op een nacht dat ze niet komt, maar ik denk dat dat even duurt nog of dat ze wel op de dag 1000cc pakt dan kan ze in princiepe ook de nacht doorslapen. Lijkt me wel een keer heerlijk weer. Maar das nog even geduld hebben. Tot die tijd zelf vroeg naar bed en slapen tot ze komt.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Je kunt de laatste fles ook aanvullen met rijstebloem (gewoon door de melk) dat vult wat meer en slaapt hij misschien wat langer? Bij ons werkte dat prima.

Tuurlijk komt-ie ook weer uit zo’n sprongetje. Gewoon in eigen sopje gaar laten koken en afwachten wanneer-ie weer lekker in zijn velletje zit. Dat is het beste recept bij een sprongetje.

Groetekes, Sje