Makkelijk maar ongezond eten

Sandra: geef je recept eens door (via receptenhoekje )… lijkt me leuk om zelf te maken. Toen Jurian net geboren was deed ik echt standaard koken en sloofde ik me zeker niet uit voor mijn man… tegenwoordig vind ik koken weer leuk alleen om iets te verzinnen wel lastig …

[/quote]

Je hebt van Koopmans van die pakken, volgens mij heet het pizza compleet. Daar zit mix in om de pizzabodem te maken. Op het pak staat precies hoe je de bodem moet maken. Het wordt een grote verkante pizza en bij het pak zit ook rode saus om over de pizza te doen.

Vervolgens kun je er op doen wat je zelf wilt. Ik doe meestal ui, champignons en paprika met hamblokjes en geraspte kaas. Maar je kunt er groente op doen die je zelf lekker vind. En als vlees kun je ook afwisselen met bijv. salami of gerulde gehakt. Mijn man vind shoarma erg lekker, dus ik doe ook wel eens een deel van de pizza beleggen met shoarma. De pizza moet dan iets van 45 minuten de oven in. De bodem is niet heel hard, dus ook lekker makkelijk te eten voor die kleintjes.

Tim heeft het laatst voor het eerst op en vond het erg lekker. Ik had een klein gedeelte zonder geraspte kaas voor Tim gedaan. Het lijkt me dat kaas zo snel vult voor die kleintjes. Maar goed dat is maar gevoelsmatig.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker