Majo

hallo ik wilde weten of jullie de kids met dit weer ook een majo onder de broek aan trekken of niet??
ze spellen namelijk nog zo veel op de grond en dat lijkt me zo koud.
Britt heeft er wel een aan.

[/url]

Onze meiden krijgen geen maillot aan onder hun lange broek. Gewoon wel lange kousen tot de knieën en ze hebben (als we weggaan) laarzen tot de knieën aan.

Ik denk persoonlijk dat het te warm is om binnen een maillot onder een lange broek te dragen. Vergeet niet dat die kleintjes de hele dag bewegen. Als je zelf een actieve dag hebt (en dan hoef je niet eens te rennen) in het huishouden ofzo, heb je het ook niet koud en dan merk je ook vaak pas later op de dag dat je nog niet eens de verwarming aangezet hebt omdat je de warmte niet gemist hebt.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 18 Dec 2007 21:00:59

Hoi,

Ik doe bij Elke (2 1/2 ) ook lekker een maillot aan.
Ze had vandaag niet zo"n hele dikke broek aan dus dan kan het wel.
Ze heeft ook sokken tot de knie en die doe ik onder een winterbroek
aan.
Lekker warm.
Ze heeft ook leuke rokjes/jurkjes en dan staat een maillot ook erg
leuk.

Gewoon doen wat jij denkt dat goed is voor je kindje!

Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 22 week

Hoi,

Onze dochter is 2,5 en heb haar nooit een majo onder haar lange broek aangedaan. Ik doe deze wel aan nu het zo koud is met 3/4 knie/kuit broeken. Voor de rest lange sokken onder de 7/8 broeken.

Groetjes

lon106

Senna draagt ook een maillot onder de broek. Wij hebben plavuizen en geen vloer verwarming. Dat is best koud als je daar een poosje met je gatje op zit te spelen.
Dus ook hier lekker een maillotje eronder.

Groet Vanessa.

Lilypie Tweede Ticker