Maillot In deze kou?

Kan dat? Ik ben altijd bang dat het te koud is om een rokje of jurkje met een maillot aan te trekken, want zo’n kind zit natuurlijk stil in de buggy of achterop de fiets… Maar mijn prinsesje houd van jurkjes en mama ook En ze heeft er zo veel!
Ik heb er nu een pantystof-legging onder gedaan, maar twijfel nog… Krijgen jullie meisjes een rokje met maillot aan buiten?

Groetjes Anouk

Hallo,
Mijn dochtertje draagt ook graag jurkjes en rokjes. Ik laat haar voortaan thermo-leggings dragen. Deze zijn warme dan maillots. Je kunt ze kopen bij henk ten hoor of eventueel andere winkels. Lekker warm.
Een tip om te proberen.

ik dacht nav de titel dat je bedoelde onder de gewone kleding maar ik vind het niet zo koud dat je niet gewoon een mailot aan kunt hebben hoor.maar met die regen b.v… dan vind ik het weer niet want dan is het toch al gauw een stuk kouder en omdat het gehaakt spul is meer drenkt die regen erdoorheen. maar bij rico b.v. als het echt koud is doe ik een mailot onder zn gewone broek aan,

Nu het weer 9 graden is kan het wel vind ik, ons dochtertje heeft ook een lange jas dus dat beschermt ook wel tegen de kou. Maar zoals afgelopen dagen, pak ik toch sneller een rib broekje …

Hier ook gewoon leggings of maillots onder de jurkjes en rokjes hoor. Of ook vaak een kort broekje met maillot eronder, errrrrug schattig
Als het nou sneeuwt ofzo is het wat anders maar t heeft nog nauwelijks gevroren, dat kan echt wel hoor!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Jony loopt alleen maar in rokjes/jurkjes. Ze heeft een vreselijke hekel aan lange broeken die alleen maar afzakken ze is er helemaal klaar mee.
Ik heb haar nooit horen klgen over kou.

Greetz Cora

Ja hoor… ook als het vriest! Nooit klachten over kou!

Oke duidelijk Lekker rokjes en jurkjes laten dragen dus. Ik zat me trouwens ook te bedenken dat ik gewoon de voetenzak in de buggy kan doen als het (nog) echt heel koud word

Groetjes Anouk

Ja hoor, hier ook gewoon leggings en maillots aan.
In de buggy gaat ze in de voetenzak of onder een dekentje.

Voor meidenkleding (vanaf 62) en jongenskleding (vanaf 56) http://verkopers.marktplaats.nl/3924486

ja hoor, hier ook gewoon maillots aan. Ik heb ze zelf ook wel eens aan onder een rokje of lange trui ofzo en moet zeggen dat ik ze vaak nog warmer vind aan mijn benen dan een losse broek! maar ik denk als het 10 graden zou vriezen het een ander verhaal zou zijn, maar met dit weer geen probleem hoor.

mama1980

Lilypie Third Birthday tickers

mama1980 Ik draag het zelf ook bijna altijd hoor, maar ging mij om het verschil dat ik beweeg in de kou, en Jessey zit stil in de buggy Maar de voetenzak is de oplossing!

Groetjes Anouk

Hier ook gewoon een maillot aan hoor bij de oudste! Ze is ook zo dol op rokjes. En inderdaad… bij t wandelen in de kinderwagen de voetenzak erin. Wel steken hier de voetjes erbuiten, maar met schoentjes of slofjes aan moet dat dan maar eventjes.

-2? haha het was hier vanmorgen -6!
Broek, en dikke trui! Voor mijn ventje heb ik nog geen dikke truien, dus die had vandaag een shirt met korte mouwen, en een iet wat dikker shirt met lange mouwen er over geen… Want WOW wat is het koud!!! (ik hou er totaal niet van)

-8 hier vanochtend…Ik mag hopen dat jullie je meiden vandaag niet enkel een maillot hebben aangedaan

Brrr…wij hebben de thermo broeken aan hoor!

Groetjess
ILoveMyBoy

Nou wij hebben geen thermo broeken aan, maar inderdaad wel een gewone broek! Vannacht -11 hebben ze het hier over… dubbel brrrr!

Hier wel een maillot vandaag, maar met een gevoerde broek er over aan!~ Haha! Jeetje wat een vreselijke kou, en die wind erbij! We waren even naar de vijver om de eendjes brood te voren. Tis dat die arme diertjes ons zowat aanvielen van de honger, maar het liefst was ik meteen omgedraaid, zo koud daar met die gemene wind over die kale ijsvlakte! Daar is geloof ik geen enkele broek of maillot teen bestand!

Groetjes Anouk

Hier een tregging… Alleen omdat ik zeker weet dat ze bij de peuters niet buiten spelen wegens werkzaamheden… Anders had ze toch echt een goeie broek aan gekregen!