Mag niet zingen

Nou…
Jacqueline lijkt in onze ogen muzikaal aangelegd. Niet dat we denken dat ze een of ander talent heeft of een wonderkindje is of zo hoor, maar als ze muziek hoord gaat ze spontaan dansen en (speelgoed)muziekinstrumenten worden regelmatig in de handjes genomen. Nieuwe ‘danspasjes’ worden makkelijk overgenomen (uiteraard op een peutermanier) en ze heeft al uitgevonden hoe ze de radio aan krijgt (ondanks dat er een kinderslot op het kastje zit).
Tot daar klinkt het allemaal wel leuk en aardig, niet?

Maar als ik in de auto met een liedje meezing, komt haar ‘muzikale talent’ om de hoek en roept ze heel hard: MAMMAAAAAA MAMMAAAAAA!!
Soms vooraf of achteraf met een gil. Als ik stop, stopt zij ook, begin ik weer met zingen, begint zij weer te roepen. Ik mag dus absoluut niet meezingen van haar!!
Ze vind dus blijkbaar al op 2,5jarige leeftijd dat ik vooral niet aan de xfactor of popstars mee moet doen.

Vind het toch wel erg dat een kind van 2,5 mij duidelijk maakt dat ik geen zangstem heb…of zou mijn stem echt zooooo erg zijn?? Hahaha

Bij mij zegt Morgan niet zoveel, misschien tegen die tijd wel, maar mijn katten valllen mij wel letterlijk aan als ik zing.

Groetjes,

Michèle

Kattegejank dus…?

Ook Danique doet nog niet zoveel als mama zingt, en hopelijk komt dat ook niet. Ik vind het heerlijk om te zingen, gaat vaak ook onbewust! Dus hoop dat Danique niet zo muzikaal aangelegd is, kan ik lekker blijven blèren

Morgan danst trouwens wel heel veel en ze ‘zingt’ zelf ook. Dus ben bang dat ik toch ook te horen ga krijgen dat ik inderdaad kattengejank produceer… Nu is het allemaal nog grappig.

Groetjes,

Michèle

Sorry Jolan, maar ik vind het eigenlijk wel grappig! Zo klein en dan al weten dat mama slecht zingt! Hahaha. Dat ze dan ook nog erbij gilt, maakt het er niet beter op he? Haha. Eva vindt het nu gelukkig nog prima als ik zing en geloof me, ook ik zing niet mooi!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha grappig dat ze nu al door heeft dat jouw kwaliteiten duidelijk niet bij het zingen liggen. Hier ook een papa en mama die niet kunnen zingen. Als hij gaat slapen zingen we altijd een liedje voor hem. Nu krijgen we daar nog een grote glimlach voor. Maar denk dat dit wel over is als hij ouder is en beseft dat wij helemaal niet zo goed kunnen zingen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

wahahha vindt het ook wel grappig.
Hier andersom! ik kan helemaal niet zingen maar zodra er muziek op staat, zegt lieke: Mama zingen en dansen!
Hoop dat de buren het niet horen want die zouden er van gaan lopen!

Groetjes Gytha

Hahahaha hoe herkenbaar!!
Als ik eens met een liedje mee zing, of een liedje zing wat hij al kent (kinderliedje, of K3 ofzo) dan roept hij heel hard: STOOOOOOOOOOOP!!! En als hij de mogelijkheid heeft, dan drukt ie ook z’n hand tegen m’n mond, hahahaha.

Oja zelfs neuriën en playbacken mag dan niet hihihi.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Gewijzigd door - Marlala op 05 Oct 2009 10:06:09

Lig hier helemal in een duek hahahahha, zo herkenbaar, nog niet bij Dylano hoor die vindt het allemaal nog prachtig maar Madelon heeft nu nog van, als je voor mij zingt houdt dan ff op wil je
En straks gaan ze nog een graadje erger want dan is alles wat je doet stom en zeker als het in het bijzijn van vriendje en vriendinnetjes gebeurt of op straat

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Tip: zingen en opnemen… dan zelf luisteren… VRESELIJK! …

Net als met je eigen stem ergens op horen. Wij hadden bhv van het werk en dat werd gefilmd. Daarna terug kijken al die bloopers … maar ook die stem van jezelf… mensen is die echt van mij :open_mouth:

Nou gelukkig ben ik niet de enige met een kind die vind dat mams niet kan zingen en dat ook vooral niet moet doen, haha.

Uiteraard vind ik het ook grappig, en plaag haar dan af en toe door juist steeds stukjes mee te zingen

Geweldig lig helemaal in een deuk!!! Bij ons is het andersom, als ik begin met zingen begint ze te dansen en mag ik niet meer ophouden! Dan moet ik haar echt afleiden om op te kunnen houden… en eeuh zo geweldig zing ik toch ook weer niet!!!
Maare is wel weer goed voor je ego

Groetjes Frauk