Hoi,
Zoals jullie weten heeft onze dochter het een klein beetje moeilijk met het volhouden van hele dagen school. In overleg met de juffrouw hebben we nu besloten dat ze alleen de ochtende naar school gaat en dat we na de herftvak. het opnieuw gaan proberen het huilen en overstuur raken bij het slapen gaan is hierdoor afgenomen tot normale portie’s en al vaak niet meer.
Nu hebben we haar bewust vorig jaar al opgegeven voor zwemmen. Wachtlijsten zijn hier best lang en ik dacht aangezien water een enorme aantrekkingskracht heeft op d’r hoe eerder een diploma hoe beter, als je niet roept bandjes dan springt ze het liefst gelijk in het diepen en het liefst ligt ze dan uren in het water.
Tot mijn verbasing mag ze nu dus al komen proefzwemmen.
De artsen zijn er niet op tegen de fysio is er alleen maar voor omdat dit beter voor haar is en ze zo ook meer spier kweek wat weer gunstig is voor haar gewicht een eetlust ( als we het voor elkaar hadden kunnen krijgen bij de verzekering had ze waterfysio gehad) en hij ziet ook geen problemen kwa kan ze het volhouden.
Nu is deze les op zaterdag morgen een half uur lang om 9.30 uur. Het is vroeg ze kan s’middags gewoon naar bed wat ze nu niet doet daar ze door de week nu elke dag nog gaat.
Maar ik twijfel wordt het niet te veel voor haar. Komen we misschien terug bij af. Wel heeft ze vorig jaar op gym gezeten en fysio daarnaast maar toen ging ze maar drie ochtende naar de psz en dat was goed te doen. Ik heb al gesproken met het zwembad ze kunnen haar weer op de lijst zetten maar wanneer er dan plaats is kunnen ze niet aangeven ligt aan de hoeveelheid kindjes die doorgroeien en voor afzwemmen mogen gaan.
Wat zouden jullie doen?
groetjes
lon106