Sorry als jullie denken…heb je haar weer, maar ik moet het even van me af schrijven.
Afgelopen weekend was Sarah heel erg ziek. 40 Graden koorts, en na zondag bij de HA post te zijn geweest bleek ze oorontsteking te hebben. Maar de hele zaterdag en zondag gehuild, geschreeuwd en gekronkeld van de pijn.
We hadden beide amper geslapen en ik bijna niets gegeten.
Sarah’s vader belde zondag dat hij langs wilde komen om met Sarah te spelen. Ik zei dat dat beter was van niet, ikke was aan t end van mijn latijn, en met Sarah was geen land te bezeilen.
Ook zou ik om over een uur worden opgehaald door een kennis met auto om naar de ha te gaan. (vader van Sarah heeft geen auto).
Om dat uurtje te overbruggen ben ik gaan wandelen. Nog steeds met een huilende Sarah, maar ik kón niet meer binnen blijven.
Toen ik buiten liep kwam haar vader toch op de fiets aan. Sarah was net in slaap gevallen en het eerste wat hij deed was met zijn nagels haar neusje schoon krabben. (doe ik allang niet meer de hele tijd, vindt ze echt verschrikkelijk)
Dus mevrouwtje was weer wakker en schreeuwde weer net zo hard.
Daarna zei hij boos tegen mij "ik zei toch al dat je GISTER naar de ha moest…ik heb het toch gezegd"
Wat kan ik daar nou weer mee??
Ik heb gezegd dat hij maar beter kon gaan en terug kon komen als Sarah wat beter was. Nu hadden we er alledrie niets aan.
We stonden nog steeds op straat he!!
Hij werd toen zo boos, schreeuwde dat ik hem dus nooit meer hoef te bellen en dat ik een heel naar mens ben.
Ik ben heel rustig gebleven, ben de hele tijd netjes geweest, Sarah was erbij!!
Maar hij is dus boos weggefietst en ik heb vanaf die dag niets meer van hem gehoord. Normaal belt hij ELKE dag om te vragen hoe het met ons gaat.
Nu kom ik er dus net achter (via via) dat hij over een kleine maand terug gaat naar Brazilië. Eigenlijk zou hij nog zeker lange tijd hier blijven.
Ik weet wel dat het beter is, en dat ik hem nooit meer als vriend wil.
Maar waarom doet dit dan toch pijn.
Niets laten weten, een week niets laten horen, geen vraag over de dokter. Hoe het met Sarah gaat.
En dan zonder overleg besluiten terug te gaan.
Wat moet ik Sarah later vertellen???
Nogmaals, ik wil geen zeur zijn, maar ik heb niemand anders om mijn hart te luchten.
Groetjes Boukje