Mag ik hier reclame maken voor mijn webwinkeltje?

Bericht is gewijzigd door moderator

Okee, ik heb er natuurlijk begrip voor en eigenlijk is daar een forum ook niet voor bedoeld.

Wel jammer, want ik vind dit een heel erg leuke website (ik had hem nog niet eerder ontdekt). Als er een andere mogelijkheid is om te adverteren (anders dan het forum, maar bijvoorbeeld met een betaald of onbetaald linkje op de startpagina) dan hou ik mij van harte aanbevolen.

Groetjes,
Jeanet Janssen
mamma van Tim (4 jaar) en Anouk (7 jaar)

Gewijzigd door - Tries op 16 Nov 2005 20:54:48

Jeanet, er is laatst ook al iemand geweest die reclame maakte voor een webwinkel. We hebben haar gemeld dat dit niet de bedoeling is.
Ikkeben is een site waar ouders hun ervaringen met kinderen kunnen delen en af en toe eens lekker stoom af kunnen blazen. Dit is dus geen commerciële site, daar zijn genoeg andere voor!
Mocht je wat over je kinderen te melden hebben, dan ben je altijd welkom.
Maar aan commerciële activiteiten doen we niet mee…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Okee, ik heb er natuurlijk begrip voor en eigenlijk is daar een forum ook niet voor bedoeld.

Wel jammer, want ik vind dit een heel erg leuke website (ik had hem nog niet eerder ontdekt). Als er een andere mogelijkheid is om te adverteren (anders dan het forum, maar bijvoorbeeld met een betaald of onbetaald linkje op de startpagina) dan hou ik mij van harte aanbevolen.

Rest mij nog één vraag: hoe krijg ik mijn berichtje gewist? Ik zie alleen de mogelijkheid om hem te wijzigen, niet om te wissen. Of misschien wil een moderator/administrator dat voor mij doen?

Groetjes,
Jeanet

Hoi Jeanet,

Klopt, dit is inderdaad een erg leuke, gezellige site

Je kan alleen reakties verwijderen van jezelf. Dus het klopt dat het je nu niet lukt, want dit is een topic die je zelf gestart bent.
Inderdaad moet 1 van de moderators het voor je doen.
Tries doet het vast wel voor je als ze het ziet

Als het je inderdaad gezellig lijkt om mee te kletsen stel je dan ff voor bij "ikkeben"
Je bent altijd van harte welkom! (hoe meer zielen, hoe meer vreugd )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 16 Nov 2005 15:43:08

Hoi Jeanet

Welkom… kom gezellig mee prikken zou ik zeggen…

Je bericht is inderdaad aangepast maar je bent van harte welkom

Tries