Heey hallo,
weet iemand of een baby van 11 maanden al spruitjes mag?
Spruitjes is een koolsoort en dat wordt niet aangeraden onder het jaar vanwege de gassen, en dat het moeilijk verteerbaar is.
Maar aangezien hij al 11 maanden is kan je het naar mijn idee wel een paar proberen. Kan je gelijk zien hoe hij erop reageert.
Liefs, Anne
Mmm, ik twijfelde al ja. Dan ga ik het binnenkort maar eens proberen. Wilde eigenlijk vandaag al spruitjes doen. Maar durf het toch nog niet aan, we hebben hier net een paar rustige nachten haha .
Gewoon doen!
Er bestaan toch ook olvarit-potjes met koolsoorten erin? Bloemkool, rode kool. En wat dacht je van bruine bonen en kidneybonen? Dat werkt net zo op de darmen als koolsoorten. En die bonen zitten ook in babymaaltijden verwerkt.
Groetekes, Sje
Damian heeft ze ook al op. Ik moest alleen even goed kijken of het wel spruitjes waren en geen spekjes ofzo want het vloog naar binnen. Wat dat aan gaat hebben wij echt mazzel want hij doet alles voor brood en groente
Sje, idd wat je zegt bruine bonen geef ik m idd ook! tjee dat ik daar niet aan gedacht heb.
Dus die spruiten ga ik gewoon doen. Bruine bonen, bloemkool en zo doet hij het hier idd ook prima op.
mogen ze gewoon hebben hoor
laat maar lekker smullen
trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder