Madelon aan de laatste dag

van haar tienerjaren bezig is, en ik daar toch wel weemoed bij heb
Mijn kleine meisje word morgen alweer 20
Waar blijft de tijd??

maar wat ze zeggen is wel waar, het zal altijd mijn kleine meid blijven. Moest wel lachen van de week dan blijft het dus eeuwig tig of ik moet 100 worden

Morgen en zondag lekker der verjaardag vieren en ze is helemaal happy want ze heeft nu ook 3 weken vakantie.
8 september vertrekt ze voor een week naar gran canaria zucht voor het eerst alleen naar het buitenland met viegtuig.
Deze mams vind het maar helemaal niets

Liefs Michelle

Ha ha ha dan wordt zij 20 Michelle, mijn ma (en vooral pa) vind het 3 keer niks dat ik alweer 31 wordt

Groetjes,

Michèle

wat een mijlpaal he
alvast van harte!!!

en dan ook nog eens alleen op vakantie naar het verre buitenland nou nou moeders krijgt heel wat te verduren ineens haha

ik vind het al zo snel gaan en mijn oudste word pas in jan 10 en de jongste in okt 3 maar het lijkt alsof ze gister nog lagen te kruipen hahaha

before you judge me, try hard to love me

Nou alvast gefeliciteerd!

Ik heb het gevoel dat het gisteren was dat Ik 20 was, maar tis toch echt al 8 jaar geleden…

Wees maar trots op haar en op jezelf dat zo’n zelfstandige jonge dame aflevert aan de wereld! (en gran canaria… )

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ja ja, het gaat snel hè? Gelukkig heb je er nog eentje die nog lekker klein is! Ik geloof meteen dat het altijd je kleine meid blijft, jij blijft toch altijd ouder en degene die altijd voor hen heeft gezorgd. Ik moet zeggen dat ik me echt niet verheug op Erik in z’n puberjaren die voor het eerst zonder z’n ouders op vakantie wil. Blegh! En dan je meissie helemaal naar het verre Gran Canaria, het is allemaal wat.

Ondanks alles toch veel feestplezier de komende dagen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Tjonge 20! Ja das een hele leeftijd! misschien binnenkort Oma? hihih

Thnx

Oma wacht ze nog maar een paar jaar mee

Liefs Michelle

ohjeeej! de tig komt eraan en daar kom je nooit meer vanaf (twinTIG derTIG veerTIG enz enz.) ja als ze honderd wordt misschien
he meis… de tijd gaat zo snel! dat merk je idd als je kinderen krijgt…
Maar wel leuk dat ze voor het eerst weggaat! voor haar reuze spannend en jij meteen bezorgd! maar aangezien ik rond haar leeftijd ben (ietsje ouder dan!) kan ik me heel goed in haar invoelen hoe zoiets is, ik voelde me ook helemaal opgelaten toen ik EINDELIJK eens weg mocht zonder mijn ouders
maar nu ik Rico heb begrijp ik ook heel goed hoe moeilijk dat voor de ouder zelf is…
lastig!

Hier in Nederland is ze al wel vaker op vakantie geweest maar das niet zo ver!!! En zonder vliegtuig

Liefs Michelle

Alvast gefeliciteerd!

Wat een mijlpaal hè, ik was het een paar maanden geleden ook nog, haha!
Voor het eerst alleen op vakantie…steeds meer van huis weg, jaja, dat wordt (tjah… is) een grote meid.
Wees maar trots dat ze het nu toch allemaal maar doet

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Alvast gefeliciteerd!

Wat een mijlpaal hè, ik was het een paar maanden geleden ook nog, haha!
Voor het eerst alleen op vakantie…steeds meer van huis weg, jaja, dat wordt (tjah… is) een grote meid.
Wees maar trots dat ze het nu toch allemaal maar doet

Liefs, Anne

Hahahaha michelle : je kan zomaar oma worden hoor
Mijn moeder werd dat ook toen ik 20 was!! Hahaha

Alvast van harte gefeliciteerd met je dochter!
En ook mijn ouders zien me nog als hun kleine meid!

Liefs, Melanie

nee dat is waar! ik ben pas voor het eerst zonder mijn ouders op vakantie gegaan toen ik 22 was, en dit jaar voor het eerst naar het buitenland hahaha!

Alvast gefeliciteerd. Hele mijlpaal voor ouders lijkt mij als ze hun kind zo volwassen zien worden. Weet nog wel dat ik ging samenwonen. Mijn ouders vonden het prachtig hoor. Mijn moeder vond het wel even moeilijk dat ik mijn bed verhuisde. Nu was het definitief. Ze stond met de tranen in de ogen. En ik verhuisde naar een naastgelegen dorp. 10 min met de auto bij mijn ouders vandaan!

Hoop dat je dochter een hele fijne vakantie zal hebben. Eerst maar lekker genieten van haar verjaardag

Ja oma ben je zo
Ach als het zo zou zijn is het ook prima hoor

Vind het indd wel een mijlpaal.

Liefs Michelle

Heeft dylano een heel jong neefje of nichtje om mee te spelen

Groetjes,

Michèle

Tja mijn moeder en oma waren zelfs samen zwanger! hihih Oma van haar 3de kind, mijn moeder van d’r 4de! hihih kan ook!

Zoooooo dat is ook wel raar malawimamajada…

Mijn moeder was 21 toen ze zwanger was… ik was 19…
Helaas heb ik geen dochter, en krijg ik ook geen dochter…
maar hoop stiekem niet dat Noah op zn 19e thuis komt en zegt dat zn vriendin zwanger is…:stuck_out_tongue: hihihi

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 27 Aug 2010 07:45:42

Mijn oma was 17 toen ze mijn ma kreeg (is later nog 2 keer hertrouwd dus vandaar 3 kids in 3 verschillende leeftijdcategorieen) Mijn ma 18 toen ze mij kreeg! Ik 24 toen ik Jada kreeg, dus was nog best redelijk! hihihih wij hebben trouwens nog 5 generaties vrouwen in de familie omdat ook mijn overgrootmoeder nog leeft 92!!! Jada heeft nog 2 bedovergrootmoeders! Goed he!

Gefeliciteerdddddddddddddd met je grote dochter
Fijne dag

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin