Madam slaap nog

zit hier nog gewoon in me nacht goed,wil aankleden maar madammetje slaapt nog pffffffff

en als ik naar boven gaat nu word ze wakker,en dan heb ik sjaggie meisje heel de dag

dylan zit ook zo van nou kaitlyn,word wakker ik wil naar buiten hiihihi

geef er tot 10 uur dan vind ik het wel mooi geweest

Lekker slaapkoppie dus

Stephan is momenteel ook zo erg moe…krijg er soms wat van eerlijk gezegd.
Al een paar weken lang kan hij overdag enorm hangerig doen (hangen op de bank, hangen aan/bij mij, hangen op de grond, hangen in de stoel…overal)
Hij is ook al een paar keer overdag in slaap gevallen wat voor die tijd echt uniek was (gebeurde nooit!)
Nou zat ik te denken: of hij is weer ff in de groei of hij heeft misschien iets van bloedarmoede ofzo.
Maar ja, om nou meteen bloed te gaan laten prikken…

Maar goed, ik dwaal af
Is je meissie intussen wakker geworden? ('t is bijna 10 uur nu )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

jaaaaaaaaaaa ze is wakker hoor hahhhaa,en gelijk gedoucht heerlijk,ze zit nu heerlijk broodje met smeerworst te eten hihihiih

maar kaitlyn valt ook op die rare tijden in slaap,gisteren kwam ze om 09.15 uit bed en 11 uur lag ze op de bank bijna te slapen

maar ik denk de groei,want ik merkte het aan haar broeken die nu een beetje hoog water in de polder is geworden

misschien maakt stephan ook nu een groei spurt en dat kan best vermoeiend zijn hoor in de lengte groeien

Hihi, lekker lui gedaan dus, groot gelijk

Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik Stephan amper herken zo, met dat hangerige gedoe.
Maar ja, kijk het nog ff aan.
't is nu sinds een week of 3 (4?) ongeveer.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

heb denk ik ook met het weer te maken hoor, ik ben ook moe,en de kids zijn en in de groei en het weer wat zo schommelt…ze kunnen er gewoon niet aan wennen

maar als hij steeds overal in slaap valt kan je hem laten testen op pheiffer

Ohh ben wel jaloers hoor Bianca, demi doet dat dus echt nooi he uitslapen, hooguit half 8 8 uur maar meestal 7 uur of vroeger zelfs …

Groetjes Nathalie & Co

moet zeggen dylan kon dat al goed van baby af aan,toen hij 1 1/2 was wer het ineens 7 uur maar was zomers geen probleem en daarna ging hij ook altijd door tot half 10 10 uur

nu niet meer is hij tusssen 7 en 8 wakker,maar zal ook nooit ropen gaat gewoon naar boven terug en gaat lezen,of wat anders doen

kaityln slaapt nu dus ook en ze lag er echt om 8 uur in gisteren en ze heeft gisteren middag van 1 tot geslapen…

ze is gewoon moe en waarvan denk de groei,zie ze uit haar broek en jurken groeien of door het weer…van het poepen kan het niet zijn dat doet ze gelukkig nu elke dag

maarja ineens dan roep ze je morgen gerust om 7 uur hoor,doet ze zondags wel eens hihihih papaaaaaaaaaaaaaaa hoor je dan kei hard

Lisa slaapt heel soms ook uit maar ze is vaker vroeg wakker.
Cassie slaapt meestal tot een uur of 7 en soms is het 8 uur.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Als Stephan bijv. eens om half 9 / 9 uur naar bed gaat, dan wordt hij meestal ook pas rond half 9 's ochtends wakker
Normaal gesproken is hij er rond 7 uur, half 8

lekker klikje rond slapen heerlijk hoor ben soms wel jaloers erop hoor hihiihihi

normaal gaat ze half 7 en dan moet ik haar om 7 uur echt wakker schudden voor school…soms zegt ze wel eens om 6 uur wil naar bed en ook dan moet ik haar wakker maken,heel af en toe roept net voor de wekker maar dat is hoogstens 10per jaar

ga er zo nu wel wakker maken,wil er ff uit een kaart kopen,voel me smorgens iets fiter als smiddags,dan lukt het fietsen haast niet

Pff…dat je uberhaubt nog kan fietsen joh!
Knap hoor.

Sanne gaat heel slecht slapen tegenwoordig,
maar ze slaapt wel uit. Meestal tot een uur of half negen (behalve vanochtend dan) als ik niet hoef te werken.
Als ik uit wil slapen gaat de luistercd aan en wat speelgoed in bed en we hebben er geen kind aan. Daar ben ik erg blij mee.

Liefs Kristel

bieb,

ja het gaat maar als ik thuis kom dan verrek ik van de pijn,maarja wil er ook eens uit en ik mag fietsen van de orthopeet

alleen asl het zeer gaat doen stoppen