en dat ie op zn lepel blijft knauwe is ook heel irritant. en dan overstrekt ie zich soms helemaal omdat boven hem jungle beestjes hangen of achter hem de vogelkooi staat. hij heeft altijd wel wat te klooien tijdens fruit en groente. ik kan het beste gewoon in een pikdonkere kamer zitten met een letlampje op mn hoofd hahaha
Maat van slaapzak
Brood met appelstroop en dan de vingers erbij in! Heerlijk, dat gepik tussen die vingers…heb er helemaal niets mee, met dat ‘zelf doen’…
Groetjes!
En veegt ie het dan ook zo lekker aan zijn kleren af Echt Morgan kan ik beter in een vuilniszak zetten met haar hoofdje er alleen uit, want echt de vlekken die ze maakt…
Groetjes,
Michèle
nee ik ook niet dadelijk zal het wel leuk zijn maar nu hindert het iets teveel.
ook pakt hij zijn lepel af als ik die in zn mond heb, ja pak maar af ja dan doe het ook maar zelf! en dat gaat helemaal mis want laatst zat hij helemaal vol, t/m in zn haren
Grmbl…ooit moeten ze het zelf gaan doen, goed voor de zelfstandigheid…wordt dat niet overschat?
Groetjes!
Ik laat Morgan nu helemaal zelf het laatste restje uit haar fles drinken als ze dat wil. Gister was ze aan het klooien met de laatste 20 cc. Dus ik haar der fles gegeven en toen ging ze hem zelf in haar mond stoppen en leegdrinken en ze was helemaal trots
Groetjes,
Michèle
rico kan alleen het begin drinken want hoe minder in de fles hoe meer lucht erbij komt als ik hem de fles laat vasthouden.
met flesje vind ik het wel leuk dat hij die zelf pakt maar met die potjes en dat geklooi met die lepel afpakken ook nog wel, maar zn slab in zn mond stoppen als ik m eten wil geven vind ik minder lachwekkend, 1x oke maar hij doet het bij elke hap die ik wil geven, en dan doe ik die slab weer goed pakt hij die lepel af valt het op de grond de grond vies mama vies rico vies alles vies
op een gegeven momenti s het dan niet grappig meer, maarja gewoon blijven lachen
Een vriendin van mijn moeder heeft jaren lang bij de Zeeman gewerkt, en zij vertelde dat ze daar vaak heel veel merkkleding binnen krijgen, ze knippen de labels er dan uit… Vaak is het inderdaat B-keus, dus scheve naden enzo. Maar nu ik lees dat de kleding door kinderen in elkaar worden genaaid… dat voelt inderdaat niet goed nee…
oh dat wist ik niet eens dat dat door kids wordt gedaan. pff dat is wel heftig dan.
maarja zeeman vind ik wat beter kwa kwaliteit dan sommige andere winkels hoor, ik vind dat ze daar wel fijne rompertjes hebben, ik had het over de andere rompertjes, noemde dan wel zeeman erbij maar die gaan nog wel, ik vind die fijn met die lange mouwtjes, echt fijne dingen
Ja die vind ik ook zo prettig inderdaad. Maar ja als je zo gaat denk kun je beter eigenlijk niks kopen want Levi’s worden ook door kindjes gemaakt en Nike heeft ze ook in dienst. Ik weet dat het heel erg is, maar ja misschien moeten de westerse regeringen eens wat harder optreden daar tegen. Gelukkig zijn er ook veel organisaties die wel opkomen voor deze kinderen
Groetjes,
Michèle
tja, ik heb net even gegoogeld… Als je vanwege kinderarbeid niet in bepaalde winkels wilt kopen, word je wel heel erg beperkt… Ikea, xenox, action, zeeman, wibra, ter stal… En dat zijn nou juist allemaal van die winkels waar ik zo graag kom snuffelen, en eigenlijk ook nooit met lege handen van thuiskom…
Nee daarom zeg ik het ook het is kiezen tussen twee kwaden. De winkels die dat niet hebben zijn ontzettend duur over het algemeen en dat geld heb ik ook niet.
Groetjes,
Michèle
ja hier idemdito. maar ja ik ben ook tegen dierproeven maar als ik overal op moet letten waarop wel en niet op dieren is gestest…heb ik ook geen zin in
Oh maar dan moet je gewoon bij de beauty shop kopen inge. Gegarandeerd dierproef vrij. enne alles wat in Nederland gemaakt is mag nieteens meer op dieren getest worden das tegen de wet hier.
Groetjes,
Michèle
Body Shop Michele…
Enne, je hebt ook bij de gewone drogist steeds meer make-up etc. dat dierproefvrij is hoor. Kost niet eens zoveel meer. Ach, ieder doet wat 'ie kan. Zolang jullie maar geen bont dragen vind ik het goed…
Groetjes!