ik bedoel er waarschijnlijk iets anders mee dan het eigelijk bedoeld is, maar ik bedoel meer slaapzakken van de zeeman ed.
ik merk dat vaak daar foutjes inzitten. van de zeeman trouwens wat minder…maar goed mijn moeder had b.v. een paar goedkope rompers, kweet niet waar ze ze gekocht heeft maar goed, ze waren dus goedkoop, en dat zie je ook, want dan zitten er foutjes in, de naden anders of rechts iets langer dan links (de armpjes b.v.) en zo ook met een slaapzak die ze daar had gekocht. ze zei al : kijk maar of je het iets vind. ja ik gebruikte ze natuurlijk wel maar goed.
dat bedoel ik dus.
enne ik las jou zin verkeerd, ik las het meer als een opmerking dan als een vraag daaromw ist ik even niet wat je bedoelde
Maat van slaapzak
Oh ja maar dat merk je meteen, ook met wassen. De kleren die van de duurdere winkels komen (H&M, Villa Happ) blijven inverhouding langer mooi dan van de zeeman en de wibra.
Groetjes,
Michèle
ja klopt maarja ze groeien er zo snel uit dat ik echt geen dure merken koop,
heb dan wel wat ligge van dirkje en noppies en mexx maar daar blijft t dan bij.
mijn kids hebben toen ze klein waren altijd kleding gehad van de wibra of de zeeman en die bleven altijd mooi
nu koop ik kleding van de c&a wel betere kwaliteit,krijg veel kleding van mijn schoonmoeder van de oudste die daar woont die is bijna 8 de jongste heeft bijna de zelfde maat dus scheelt mij weer kopen
Ik koop bij Villa Happ ook alleen in de uitverkoop hoor Inge. H&M ook zo wel eens maar ook merendeel uitverkoop. De rest is ook zeeman of wibra. Maar ze krijgt ook veel. Ze heeft 1 ‘tante’ (das mijn beste vriendin en die was onverwachts bij de bevalling) en die verwend haar mateloos. Ze vroeg zaterdag of ze merkkleren mocht, dus ik zeg ja hoor als jij zo gek bent om het te betalen, dus die was in gedachtge al aan het shoppen
Groetjes,
Michèle
hahaha, ja heb ook kleding van villa happy maar ook gekregen trouwens
maarja hier zit de zeeman om de hoek dus dat is wel makkelijk, en als mijn moeder eens in de tijd komt met mn nichtje dan gaan we lekker shoppen en lopen we de prenatal ook altijd even binnen.
zij is ook pee-tante mijn nichtje dan en die koopt ook altijd mexx voor m.
alleen vanaf 68 en dat kan hij nog niet aan, hij komt dadelijk dus ook niks te kort
Ha ha ha lekker het al die ‘tantes’ en zo he…
Ach Morgan heeft ook genoeg hoor, maar ja volgens andere niet… enne mijn vriendin wil geen kinderen. Ze is er dol op, maar wil ze zelf niet (zegt ze nu) maar haar vriend wil ook niet, maar ze zijn wel beide gek op Morgan en lenen haar dus gewoon af en toe en kleden haar graag aan ook.
Groetjes,
Michèle
jah rico haat het trouwens ook dat pas-werk, maarja het moet wel want ik ga niet onnodig dingen weggooien, soms…ik vind het natuurlijk heerlijk om alles te passen kijkeno f het leuk staat enzo haha en hij gaat dan gillen. ik denk dan ook zovan: sorry maatje maar het moet effe, totdat hij er ECHT genoeg van heeft, baal ik van: nou ik wilde die en die ook nog effe passen, morgen dan maar
Oh nee matchen doe ik zo op het oog zeg maar en als ik denk ik probeer het hou ik een alternatief achter de hand waarvan ik zeker weet dat het past anders wordt ze gillend gek en schreeuwt ze alles bijelkaar als ik door frunnik. Volgens mij ga ik straks ook een meid hebben dat als ze haar heeft het altijd los hangt want ze wil nu ook al geen muts op en zo.
Groetjes,
Michèle
Misschien principieel, maar heb er echt moeite mee om kleding bij de wibra te kopen ivm de kinderarbeid. Het is niet voor niets zo goedkoop. Dus tja, deze mama spaart wat langer en koopt dan maar iets minder, maar gaat dus eigenlijk niet naar de wibra…
Groetjes!
Oh dat wist ik niet eens van de Wibra. Ik koop er soms iets in de aanbieding want de zeeman is goedkoper dan de wibra en de kwalitatief beter, dus alleen als ze echt iets hebben dat leuk is anders kom ik er niet.
Groetjes,
Michèle
Ik kijk niemand erop aan die er wel koopt hoor! Voel mezelf er alleen niet goed bij, zeeman idem dito. Ach, iedere gek z’n gebrek hè…
Groetjes!
Oh van Zeeman wist ik ook niet, maar ja ik kan me voorstellen dat je dat niet wilt nee. Maar ja ze hebben wel leuke dingen
Groetjes,
Michèle
rico wil ook geen muts op! wordt hij helemaal gek als er iets op zn hoofd zit,
huilen gillen krijsen, en dan leg ik m in zn wagen en zn tut geef ik dan is meneer pas stil…als ik aanloop
Hier ook! Erik wil ook echt geen muts op. Maar ja, soms moet het wel. En dan net zo lang met z’n hoofd tegen de rand van de wandelwagen schuren tot 'ie afvalt. Slimpie, haha.
Groetjes!
ja hahaha, rico gaat ook schudden met zn hoofd, alhowel dat niets helpt ik hou hem dan in de lucht zodat ie nergens tegen aan bonkt
rico’s slabber vind ie wel geweldig van die stopt ie constant in zn mond, weet je hoe iritant als je bij ELKE hap die slabber uit zn mond moet halen
OH ja hier ook zo’n dame, het is of de slab of der hand… heerlijk als ze willen helpen NOT
Groetjes,
Michèle