Maandag

Sorry hoor meiden maar het vliegt mij even naar de keel. Zit met mijn man te kletsen over maandag, mijn eerste werkdag sinds mijn zwangerschapsverlof, en hoe ik dat dan 's ochtends moet doen en wat hij gaat doen die dag. En ik begin me toch te huilen! Tjonge jonge ik heb het er zoooo moeilijk mee. Heb het gevoel mijn meisje in de steek te laten. Rationeel weet ik wel dat dat wel mee valt maar de emoties he…Zat meteen te denken hoe ik dat allemaal op het werk met de bv moet doen het kolven. Ze drinkt altijd maar één borst per keer, zal ik dan 's ochtends thuis ook nog gauw een borst kolven etc.

Meiden ik zie er zooo tegenop en ben helemaal verdrietig…

liefs,
Wendy

Ik zat er ook heel erg tegenop (lekker hyperen enzo), maar viel erg mee. Zat zo weer in het oude ritme. Ik kolf nog steeds op mijn werk en je bent er zo aan gewend.

Het is zeker weer spannend om aan het werk te gaan. Ik vond het de eerste dagen maar niks. Heel het ritme en regelmaat weg (dacht ik). En gelukkig viel het reuze mee. Onze meid vermaakte haar prima bij de oma’s

Gewoon over je heen laten komen maandag…komt allemaal wel goed. Met je kleine uk en ook met jou.

Geniet van je weekend.

Lilypie Second Birthday tickers

Hey Wendy,

Komt goed hoor!!! Ik moest met 10 weken alweer beginnen en heb de eerste keer ook tranen met tuiten gehuild… nu vind ik het eerlijk gezegd heerlijk om er eens even uit te zijn zonder leonie… eindelijk even bij kletsen met collega’s! De eerste paar keer zullen wel moeilijk zijn.
Wel kan ons meiske moeilijk slapen bij oma dus dat is jammer maar het is gewoon niet anders. Ben wel blij dat ze niet naar het KDV gaat.

Dat kolven zat ik ook mee in mijn maag… geef je haar 's morgens voor je weg gaat geen borst? Je moet natuurlijk wel je productie wat op peil houden
Daarnaast heb jij lekker langer pauze dan je collega’s hihi voordeel toch???

Succes maandag meid! Ook goed voor de kleine meid dat ze eens iemand anders ziet dan mama!

Xus Marja

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Jullie zullen wel gelijk hebben en het zal wel meevallen maar op dit moment heb ik het er moeilijk mee…

Ik ga nog maar even goed genieten van dit weekend!
groetjes,
Wendy

Sterkte!!

Je bent nu vast op je werk… laat je weten hoe het gegaan is?

Groetjes van Sascha en Senne

Hoe is het gegaan? Ik hoop dat het je is mee gevallen.

Wat lief van jullie!
Het is me meegevallen. Vrijdag had ik nog een enorme huilbui maar zondag had ik zoiets van nou het moet maar en misschien ook wel weer leuk.
Mijn hersens doen het nog niet zo heel goed maar het viel me mee!
Papa heeft voor moppie gezorgd en dat ging heel goed. Alleen het laatste slaapje wilde ze echt niet meer dus toen heeft hij haar er maar uit gehaald en op mama gewacht Nu ligt ze er lekker in.
Vind het wel een dubbel gevoel. Op het werk was ik echt weer Wendy en op de bus op weg naar huis werd ik steeds meer mama Wendy…hi hi.
groetjes,
Wendy

Heey Wendy,

wat fijn dat het is meegevallen. Ook ik vond het ontzettend moeilijk om weer te beginnen met werken. Ben nu zo’n twee maanden weer aan het werk en het begint te wennen. Soms vind ik het ook wel lekker om te gaan werken en soms wil ik ook liever thuis blijven bij mijn lief mannetje. Maar wanneer de tijd er meer over heen gaat wordt het gelukkig makkelijker.

Succes en werk ze!

Léony

Léony