...maandag meeting tussen 2 ikkebenners (+foto's)

Jaja, overmorgen sta ik om 10 uur bij de bushalte in Dronten (met Stephan natuurlijk!) om Armanda en kids te ontmoeten!
Heb er hartstikke zin in en ben vooral errug nieuwsgierig met wie ik nu al zo’n twee jaar (ofzo?) hier aan het kletsen ben

Dus…alvast een voorproefje van 30 oktober!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 18 Sep 2004 11:16:41

Gewijzigd door - Bieb op 20 Sep 2004 20:38:47

Nee, ik neem de buggy niet mee. Zo’n gedoe met in en uit de bus gaan (vind ik).
En Steef is gék op lopen en rennen etc.

spanned hoor maar wel heel erg leuk nou in ieder geval al vast veel plezier

groetjes van marielle mama van tanja 10-10-01

Veel plezier!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

veel plezier

Hihi, ja, stel je voor zeg. Hebben we elkaar morgen niks te vertellen (lol!)
Nee hoor, ik denk dat dat allemaal wel goed komt!

Heel veel plezier morgen en laat ons weten hoe het is geweest.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Heel veel plezier hoor, ben benieuwd hoe het was. We horen het gauw he

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Heel veel plezier
En laten jullie horen hoe het was
We zijn niet nieuwschierig hoor
Groetjes Heleen mama van Robin

Ben net terug en het was heel gezellig!
Leuk om eens iemand van Ikkeben “in het echt” te zien! (kan nu helemaal niet meer wachten tot 30 oktober, haha!)
De foto’s zal ik vanavond proberen te plaatsen (heb nu ff geen tijd, moet zo weg).

Ook hier wordt vol verwachting op de foto’s gewacht. Leuk dat het een geslaagde mini-meeting was.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hier dan twee foto’s van vandaag!
We staan er alleen niet allebei op, omdat er natuurlijk niemand was die een foto van ons kon nemen.

Vanmorgen rond kwart over 10 kwamen Steef en ik aan bij Armanda (na even te zoeken, lang leve de navigatie, hihi )

We hebben gezellig gekletst en Stephan heeft samen met Tristen leuk zitten spelen.
Natuuuuurlijk hebben we ook een heerlijk stuk taart gegeten (zoals Armanda gisteren op deze site beloofd had ).
Rond kwart voor 12 hebben we Sylvan van school gehaald.
Tussen de middag hebben we broodjes uit de oven gegeten met o.a. knakworstjes erbij (vooral dat laatste vond Stephan helemaaaaaaal niet erg ).

Hieronder een foto van Sylvan (links) en Stephan aan tafel.

En Armanda samen met Tristen.

Daarna heeft Armanda Sylvan weer naar school gebracht en toen ze terug was moest Tristen naar de peuterspeelzaal.
Natuurlijk wilden we wel even zien waar hij op school zat (school van Sylvan hadden we om 12 uur al gezien) en Stephan vond het ook best interessant om te zien dat Tristen OOK naar school gaat .

Daarna nog even bij Armanda thuis wat gedronken en gekletst en rond kwart over twee weer naar huis.
Stephan viel onderweg trouwens spontaan in slaap, haha! Hij had ook heerlijk gespeeld.

Nou, dat was dan het verslagje van mijn kant!

Nu op naar 30 oktober! NOG meer “ikkebenners” bijelkaar!
Oef, dat zal een “gekakel” worden, hahahaha!!!

P.S.
Trouwens heel apart om iemand te ontmoeten die je gewoon nog nooit gezien hebt maar die je eigenlijk wel een beetje “kent” door Ikkeben!

Gewijzigd door - Bieb op 20 Sep 2004 20:40:03

Hahaha Bieb blijft een verassing voor 30 oktober. Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Heel leuk dat Stephan heeft gezien dat Tristan ook naar school gaat.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Speciaal voor Astrid opgedoken uit het “Ikkeben-archief” (ik wist dat ik hier ooit érgens met mijn hoofd op een foto te zien ben geweest)
Nou weet je TOCH een béétje wie je 30 oktober kan verwachten, hahaha!

P.S. Schrik niet te erg hè (lol)

O ja, de foto is wel al van 9 maanden geleden hoor!

Gewijzigd door - Bieb op 20 Sep 2004 22:59:38