Maandag mammografie

Gisteren knobbeltje in mijn borst ontdekt, net even naar de dokter geweest. Maandag moet ik naar de mammapoli om foto’s te laten maken. ben best wel bang. Zeker omdat er kans is dat ik zwanger ben. Hoop dat het meevalt. Gelukkig krijg ik maandag gelijk de uitslag.

Groetjes Ramona

Kan me heel goed voorstellen dat je bang bent.

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het onschuldig is.

Geef trouwens wel even aan dat je misschien zwanger kan zijn. Ze kunnen namelijk ipv een mammografie ook een echo maken en daar kunnen ze ook heel veel op zien.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

he meid, wat naar.

Nou, ik duim voor je dat het allemaal onschuldig is. Wel fijn dat je zo snel de uitslag hebt, maar nu het wachten tot maandag is al vervelend.

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Oh spannend zeg. Alle sterkte.

Groetekes, Sje

Spannend, ik hoop dat het meevalt!!
Sterkte!
Liefs, Anne

OO… wat eng meid
Wens je maandag alle sterkte toe

Groetjes Marianne mama van Ruben

Wat naar. Sterkte en hopelijk is het onschuldig.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

jeetje wat een schrik, ik hoop voor je dat het snel mandag is en dat het llemaal meevalt.
Sterkte

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Heel veel succes maandag en sterkte!

groetjes Bianca

Ach meid wat zal je geschrokken zijn.
Kans is heel groot dat het iets onschuldigs is he, maar kan me zo goed voorstellen dat je bang bent. Fijn dat je gelijk die dag de uitslag al krijgt.
Veel sterkye!!!

Wat moet jij zenuwachtig zijn zeg. Heel veel succes maandag en laten we van het goede uitgaan.
Groetjes Maaike

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Pfffffffffff meid wat een spanning tot maandag
En daarn aook nog voor de uitslag
Heel veel sterkte en kracht

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Jeetje, wat schrikken. Sterkte maandag meisie!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hé nee he…

Ik heb hetzelfde gehad in mijn verleden. Het is geen pretjes zo’n mammagrafie maar … gelukkig kunnen ze er alles op zien en weet je al snel meer. Bij mij was het onschuldig… maar dat neemt jou angst niet weg.

Sterkte meis!!

Bedankt voor alle lieve reacties. hou jullie op de hoogte. Gelukkig heb ik een paar drukke dagen voor de boeg, dus afleiding genoeg.

groetjes Ramona

Hoi,

Heel veel succes maandag. En weet uit ervaring dat je bij 98% van de artsen een gelijk uitslag krijgt zeker als die niet goed is. Nu moet jij gelijk naar de mammapoli dus zal je wel gelijk een uitslag krijgen.

Groetjes

lon106

Hoi hoi,

ik weet hoe het voelt, die onzekerheid… helaas… heel veel sterkte en geluk… ik hoop voor je dat het niks is

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Hoefde geen mammografie omdat er kans is dat ik weer zwanger ben en dan deden ze liever een echo. En die was dus hartstikke goed. Was gewoon een lymfeklier die iets gezwollen was, maar niets aan het handje dus. Gelukkig. Echt een hele opluchting. En nu maar hopen dat mijn vermoeden klopt. volgende week maandag an ik testen.

groetjes Ramona

he meid wat een opluchting zeg! kan me voorstellen dat het toch een behoorlijk spannende tijd is geweest.
en nu dan maar op naar de volgende test, daarvan hopen we dat die dan weer wel positief is! ben benieuwd!!!

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Gelukkig! Dat is fijn nieuws.

Liefs