Maandag 8 augustus

de ambtenaar van de burgelijke stand in de avond langs komt om kennis te maken… Ik vroeg tijdens het eten aan Mer zou alles goed aagekomen zijn bij de gemeente. Ik wordt soms onzeker als niks bevestigd word. Maar de telefoon ging vanavond en alles is rond en nu dus kennismaken zodat hij 10 dagen later een mooi verhaaltje heeft

Groetjes,

Michèle

Leuk! Ik ben benieuwd wat hij ervan maakt en of hij het leuk kan overbrengen. Da’s nog een hele kunst, maar als het goed gebeurt is het helemaal geweldig.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@ mriek ik weet het ik ben ook benieuwd, hij was onze 2e keuze zeg maar

Groetjes,

Michèle

Was de 1e keuze al bezet? Hoezo kon je kiezen dan?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

op de site van de gemeente staan alle ambtenaren met een stukje over wie ze zijn en zo en met foto’s dus ik heb naar gezicht en tekst gekeken en toen aangegeven wie wij wel zagen zitten

Groetjes,

Michèle

owwww gaat echt opschieten nu Al kriebels?

Liefs Michelle

Wat leuk, wist niet dat dat kon.

Groetjes,
M

@ Michelle echt wel… me jurk ook al aangehad ook al is ie nog niet af… Mer zijn pak hang klaar en ik tel de dagen al af. Zaterdag ga ik de ringen halen

Groetjes,

Michèle

Leuk!!! Snapt morgan het een beetje?

Liefs Michelle

Nope die weet alleen dat zij en mamma prinsessenjurken aan gaan doen en dat oma ze maakt.

Groetjes,

Michèle

Spannend! Komt echt dichtbij nu hè?

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

Soooo, dat schiet ineens echt op he? WAUW! Het is al over minder dan een maand! Superspannend! Straks wel veeeeel foto’s he, ik ben zo benieuwd naar hoe jullie er uit zien en vooral naar jouw DRESS!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

haha dat was toevallig! hee maar wat leuk! maar hij was jullie 2e keus? wat is er gebeurd met keuze 1?

Spannend! Wat gaat het snel!

Lilypie First Birthday tickers

quote:
haha dat was toevallig! hee maar wat leuk! maar hij was jullie 2e keus? wat is er gebeurd met keuze 1?

Denk dat die al vol zat of vrij is Inge.

Groetjes,

Michèle

Spannend hoor, gaat nu wel erg dichtbij komen. Weet nog dat je het vertelde en dat jullie nog erg lang moesten wachten. En nu is het gewoon bijna al zover. Ben echt heel erg benieuwd hoe je eruit gaat zien. Maar goed daar hoeven we nu niet lang meer op te wachten.

Geniet nog even van alle voorpret, want dat is natuurlijk ook erg leuk.

Gaan jullie nog op huwelijksreis?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@ Sandra nee gaan we niet. Doordat ik nu net die nieuwe baan heb waar ik nog op uitzendbasis fase a zit heb ik geen vrije dagen nog zowat en dan is niet werken niet betaald krijgen en omdat we natuurlijk minder hebben kunnen sparen door die ww ben ik alleen in de week dat we trouwen vrij. We hebbem afgesproken als dat op voor een vaste baan kan zorgen sparen we lekker even door en gaan volgend jaar goed op vakantie weer.

Groetjes,

Michèle

oowww spannend , ow misschien is die 2 e keus kei leuk ik hoop het voorjullie want als ze een leuk toespraakje neer kunnen zetten is toch altijd gezellig !

Pippy is geboren 17.07.2009