Maak me daar toch wel zorgen over

Zoals zo vaker lees een weer in een boek over geslachtbepaling, ik kan me iets voor stellen dat mensen een meisje of een jongen willen maar toch vind ik het een beetje ego om te zeggen ik wil perse een jongen of een meisje, waarom vind ik dat de natuur is er voor om het in evenwicht te houden zo worden er meer jongens geboren als meisje waarom omdat mannen over het algemeen eerder sterven de natuur regelt dat.
dat iemand geholpen wordt om zwnager te raken ja dat begrijp ik maar dat iemand perse een meisje of jongen wil nee dat snap ik dus echt niet.

Tries

ps het gaat om willen he!!
(niet omdat er evt een ervelijke ziekte is die alleen bij meisjes of jongends voorkomt das een heel ander verhaal)

Ja ik zou ook geen geslachtsbepaling willen, alhoewel ik wel gesmeekt heb om een meisje en ook heb gekregen, ik geloof alleen niet dat als ik een jongen had gekregen daar een traan om had gelaten en net zo gelukkig was geworden

Kussies

tuurlijk net als bijna iedereen heb je een wens maar zeg toch eerlijk het allerbelangrijkste is toch dat je een kindje krijgt en dat het gezond is?
Tries

dat bedoelde ik maar te zeggen! Wees toch blij met een gezond kind of het nou een jongen is of een meisje

Kussies

Nee heb ik ook geen goed woord voor over, je moet blij zijn met wat je krijgt, ik moet zeggen had ook sterke voorkeur voor een meisje, maar met een jongen was ik net zo blij geweest.
Arno’s voorkeur was een jongen, maar nu heeft hij bij een eventuele 2e de voorkeur aan een meisje, hij vind meiden zo leuk!!

Dus zo zie je maar…

Groetjes Nathalie

Moet ik heel eerlijk zeggen, ik hoopte echt op een meisje in het begin, ik had toen het gevoel dat ik iets af kon maken ivm *anoekje.

Maar later dacht ik nee dat zou nooit goed zijn, dan ga ik vergelijkingen maken.

Eigenlijk maakt het ook niks uit als het maar tien vingertjes en 10 teentjes heeft…

maar ik hoop echt nog eens een meisje te krijgen. Ik ben daar heel eerlijk in.
Maar ik ben niet zo gefrusteerd, mocht ik weer en keer zwanger raken, en het is een jongen dat ik niet blij ben.

Het is gewoon een hele grote wens van mij een jongen en een meisje.
Maar allebij zijn ze heel en heel erg welkom.

dat bedoel ik iedereen heeft een wens dat is gewoon zo. ik ook maar ben gelukkig net zo blij en nog gelukkiger met een gezond kind hihi

Gr tries

ik zeg niet dat het goed is maar kan me er wel wat bij voorstellen.

toon heeft nu 3 meiden en ik denk dat hij er wel overna zou denken over dat gedoe als we er nog eentje zouden willen.

ik zeg niet dat hij het zou doen maar hij zal er zeker overna denken en het misschien ook wel uitspreken.

een jongen is toons grootste wens niet dat hij niet gelukkig zou zijn met een gezond meisje want ook hij zegt als het maar gezaond is en van meis hou ik net zoveel als van een jongen.

maar kan me wel voorstellen dat hij er over zou denken en het misschien nog wel zal overwegen als hij de garantie zou krijgen dat het dan ook echt een jongen zou zijn.

klinkt misschien ego.
toen ik het net vroeg kwam er een klein glimlachje maar wat hij nu bedoeld wet ik dus niet.

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

Brietje!!!

lezen hihihi dat zeg ik ik kan me voorstellen dat iemand een wens heeft maar wensen en doen zijn 2 verschillende dingen…

Tries