Maak je eigen wens kaart (lekkergoedkoop! )


#1

Ik heb een mega leuke site ontdekt ( ik vind hem echt super )
Je kunt hier heel goedkoop kaartjes maken voor bijvoorbeeld een verjaardags uitnodiging e.d Ik heb hem al reeds een keer gebruikt om uitnodigingen voor de verjaardag van jordy te maken je krijgt ze meteen een dag later thuisgestuurd zonder problemen… Makkelijk toch?
Mischien een idee voor de kerstkaarten?
kijk eens op www.kaartje2go.nl als het je wat lijkt…

Veel plezier!!

joyce


#2

Ik was er even vergeten bij te vertellen dat je je eigen fotos kunt gebruiken
( heb ik toen ook gedaan en het was echt kwaliteit wat ik thuis gestuurd kreeg )

liefs joyce

joyce


#3

Dat mag ook wel kwaliteit zijn, ik heb eens gekeken, het kost bijna 1 euro per kaart, dat vind ik niet echt goedkoop, te weten dat als ik met psp zelf wat maak, en ze naar bv kruidvat stuur ben ik voor zo´n 10 cent per kaart klaar
En aangezien wij met kerst zo’n 60 a 70 kaarten versturen…

Het is een leuke site daar niet van, maar wel prijzig vind ik…

Groetjes Nathalie & Co


#4

Als ik even zo kijk vind ik het ook zeker niet goedkoop !
Wel handig als je zelf niet zo`n held bent met psp of zo, maar ook dan zijn er volgens mij goedkopere alternatieven.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 15 Nov 2008 19:05:25


#5

oew wist niet dat jullie allemaal zoveel kaartjes sturen ik stuur er meestal zon 10 a 15 en dan vind ik het best meevallen …
Maar inderdaad als je er al 60 a 70 nodig hebt dan kun je beter een ander alternatief zoeken…

liefs joyce

joyce


#6

En het is denk ik een enorm domme vraag maar wat is psp? ik zit echt vanalles hier te bedenken maar kom er niet op

joyce


#7

psp = PaintShopPro
Een grafisch programma.

Groetekes, Sje


#8

aah zoo

joyce


#9

Ik heb ze altijd van www.vistaprint.nl. Dat is goekoper. Als je je emailadres doorgeeft ontvang je zowat elke dag aanbiedingen van hun. Je krijgt ook veel gratis producten zoals 100 adres stickertjes, 10 kerstkaarten etc. En het is goede kwaliteit.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker