Maaiende handjes

…dood- en doodop ligt Julia nu in bed. Vandaag hebben we weer geprobeerd om haar uit de Pacco te laten, maar dan slaapt ze hooguit een uur en raakt ze oververmoeid. Nu ligt ze in de Pacco met 1 arm eruit…en ze sliep binnen 3 tellen. Ze maait nog steeds met haar armpjes en handjes. Ik dacht dat die reflexen na een maand of 3 minder zouden worden. Bij haar is dat niet zo…Ik maak me een beetje zorgen of dat wel normaal is? Ze kan ook niet met haar handjes onder de dekens blijven, die ploppen meteen weer naar boven…Haar handjes zijn net molenwiekjes…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Jeetje wat vervelend joh. Ik wou dat ik iets wist. Ja die kindival maar ja daar hebben we het al over gehad.

Groetjes,

Michèle

Ploppende handjes heeft elke baby volgens mij. Hoe koud het ook is, ze liggen met de handjes boven de dekens uit. Dus wat dat betreft is Julia niet anders dan andere baby’s. Die maaiende handjes is inderdaad een ander verhaal. Ik heb geen ervaring met inbakeren en afbouwen daarvan, dus ik heb geen gouden tip voor je.

Alle sterkte met je beweeglijke dametje.

Groetekes, Sje

Ja, vervelend dat ze zo onrustig is. Ze ademt ook vaak snel als ze in bedje ligt, echt zo van hu-hu-hu-hu, net een hondje. Gelukkig moet ik dinsdag naar de cb-arts en dan leg ik het wel voor. Ik maak me toch wat zorgen, doordat ze zo onrustig is en daardoor heel moe en niet uitgeslapen. Soms speelt ze lekker wild, maar vandaag was het ook een zielig hoopje mens. Ze was te moe om maar een speeltje vast te houden…Ik wil haar zo graag helpen! Ik wil misschien toch eens die Kindival proberen, alleen als ze heel onrustig is. Nu slaapt ze als een os…maar ja, wel in haar geliefde Pacco…

Tot welke maat bestaat die Pacco? Anders zou ik vast gaan zoeken voor als ze op haar 18e nog ingebakerd wil worden!

Groetekes, Sje