Maagzweer

Nou, de spanningen van het afgelopen jaar hebben toch zijn tol ge-eist… Nadat ik de psychische klachten die ik daardoor kreeg, zoals paniek en angstaanvallen, weer onder controle lijk te hebben en blij was dat ik deze ellende eindelijk een beetje achter me kon gaan laten, blijkt het nu lichamelijk toch ook nogal wat invloed gehad te hebben, Gisteren onderzoek gehad en nu blijk ik wat maagzweren te hebben. Gekke is dat ik helemaal geen maagpijn had/heb, maar juist heel veel keelpijn. KNO arts kon niks vinden en stuurde me door voor onderzoek slokdarm/maag. Hieruit bleek dus dat ik die maagzweren heb en de keelpijn wordt veroorzaakt door maagzuur wat zover omhoog komt dat het mijn slokdarm als het ware verbrand. Kan er ook nog wel bij allemaal. wanneer houd het toch eens een keertje op! Maargoed, medicijnen nemen en dan komt het allemaal wel weer goed hoop ik.

mama1980

Lilypie Third Birthday tickers

Jeetje het houd indd niet op Hopelijk voel je je weer snel de oude.

Liefs Michelle

he gets meid wat vervelend, het is idd (over het algemeen) goed op te lossen met medicijnen maar toch, ik kan me goed voorstellen dat het weer iets is wat er bovenop komt, veel sterkte!!

liefs,
Rinske

Da’s niet leuk! Gelukkig heb je medicijnen en ben je er snel weer bovenop, maar maagzweren zijn wel een teken dat je te veel stress/spanning hebt, toch? Hopelijk gaat het snel weer goed met je!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”