Maagzuur

Wat fijn dat het toch iets helpt maar van dat een half uurtje omhooghouden dat wist ik ook niet heb ik ook nog nooit gedaan ik laat haar altijd een poosje tegen me aan dat ze haar boertjes laat en dan lig ik haar weer neer .
maar het klopt hoor dat de 40 cc wat dikker wordt bij mij drinkt ze ook haar fles niet helemaal leeg maar spuugt Jessey nog wel of is dat ook minder ?

Ze heeft tot nu toe niet gespuugt waar ik bij was, en ook haar hydroluier was droog in bed, dus ik denk het niet!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oh wat fijn
Dus misschien dat er toch een beetje vooruitgang in komt

Fijn dat je al zo snel resultaat merkt!

Overdag is je kindje na de fles w.s. actief, en als ze dan meteen daarna plat liggend gaat spelen is de kans groot dat de voeding terug komt. Daarom is het verstandig om haar overdag na de fles even een tijdje (half)rechtop op schoot of in de wip houden.
S’nachts hoeft dat niet want dan is je kindje als het goed is ontspannen, en doordat je het bed ook al een beetje schuin hebt gaat het meestal wel goed.

Hoop dat het zo goed blijft gaan!
Groetjes Carolien

Hoi anouk, dat ze 'snachts goed doorslaapt komt omdat het hele maag-darm systeem dan stil ligt. Dat is mij vertelt door de ka, mees sliep 'snachts ook perfect. Fijn dat de nutriton goed helpt. Op de dag zo ik haar wel een half uurtje goed omhoog houden. Wie weet ben je hopelijk al geholpen met de nutriton, zo super zijn voor jessey.

@ noontje, was geen verwijd hoor meid, maar hier heeft mees zware verborgen reflux en heeft echt zijn medicijnen nodig. Zelfs nu met 10mnd, we hebben gewoon een ontzettende vervelende tijd gehad door die reflux.

Gr Patries

Oww Superr joh dat je gelijk wel wat resultaat ziet.
Het is denk ik per kind verschillend, want bij Jony was het altijd snachts spoken ook al stond haar bedje iets omhoog snachts. Jony was snachts altijd aan het spugen, en had ook altijd last van lucht in haar maagje dit omdat ze het zuur probeerde weg te slikken. Jony kwam zo tussen de 4a8x snachts huilen spugen slapen huilen spugen slapen.
Fijn dat zij de nacht wel door slaapt, want anders ben je helemaal brak.

Greetz Cora

Nou het is verder de hele dag goed gegaan! Ik heb nog geen tijd gehad om een speentje te kopen voor de fles, maar ik doe nu 2 schepjes nutriton ipv 2,5, en zo krijgt ze de fles wel leeg! Ben echt blij dat dit helpt, ze is weer helemaal ontspannen en slaapt nu overdag ook goed. Alleen nu si ze in bed aan het jengelen, huiluurtje… Maar dat mag ook wel even natuurlijk!

bij ons helpt de nutriton ook haast niet meer en moest vandaag naar een afspraak wou hem daarna voeden in het gebouw maar nu was de nutriton niet goed gemengd waarschijnlijk was de fles niet warm genoeg, ik kon de fles wel tegen de ruit gooien. er kwam maar niets uit en mijn kleintje was zo onrustig geworden afstand naar huis was iets van een anderhalf uur dus daar zat ik dan! uiteindelijk hele tijd schudden en voeden en af en toe de dop los draaien heeft hij 80cc laten staan maar was verder wel verzadigd door alle moeite met zuigen. toen we thuis kwamen kwam hij om de uur voor een voeding ja dacht ik dat zal ook wel als je 80cc laat staan. op zulke momenten zit je wel even met je handen in het haar! thuis gaat het prima met mengen in principe moet het water gewoon iets warmer zijn dan mengt het goed en ik geef altijd 4 schepjes nutriton bij 180cc. het werkt wel een beetje maar niet helemaal. ook zei de ka vandaag dat ik voeding en nutriton tegelijk moet mengen, nou dat heb ik in het begin gedaan en het werkte juist averechts. ik word er ontzettend moe van omdat hij nu overdag bijna niet slaapt. in de nacht doet hij het tot 3 uur goed daarna begint het weer. goed dat het bij Jessey werkt! hoop dat het verder goed gaat maar bij ons heeft het maar een paar weekjes geduurd en nu zijn we weer terug bij af. oeff het liefst zou ik alleen voeding erin willen scheppen en huppaaa drinken maar, ach ja hetis niet anders. volgende week weer naar de ka kijken wat voor nieuws ze voor ons heeft want ben nu echt bekaf.

Zo zie je dat iedere baby er anders op nutriton reageerd,
En dat dit ook door heel veel moeders wordt gebruikt en dat geen baby hetzelfde is dat merken we ook aan ieders verhaal groetjes en succes verder allemaal met jullie kleine hummel !

Ey snoekie hoe is het met Jessey, fijne tips gekregen van het cb? Spuugt/huis ze nog erg, of gaat het al beter ( hoop het voor je)
Ik was een beetje nieuwschierig hoe het met haar is.
Greetz Cora

Het gaat heel goed met Jessey! Dankjewel
Ze heeft sinds de nutriton nooit meer ook maar een druppeltje gespuugt, bijna nooit de hik, ze slaapt weer beter, 's nachts nu zelfs van 20.00 uur tot 07.30 uur!!!
En dat op maar twee kleine schepjes nutriton in een fles van 120+4! De schepjes nutriton zijn nog minder dan afgestreken… Maargoed, het helpt, en zolang dit goed gaat wil ik de voeding ook niet nog dikker maken…
Zo weinig nutriton heeft wel als nadeel dat ze dat pak nooit binnen 4 weken op krigt! En langer is het niet houdbaar staat er op… Ik heb het poeder in een luchtdichte bus zitten, zal ik het echt niet een weekje langer kunnen gebruiken…? Wat kan er nou mis gaan met droge poeder…?

Super joh dat het beter gaat, ben blij voor je.
Tja die houdbaarheid net wat je zegt het is droog spul… Maar net wat je zegt het is maar een weekje…
Maar ja omdat je kleine uk nog zo jong is … tja het zekere voor het onzeker nemen?
Johannesbroodpitmeel geprobeerd dat is ook dikmaak “spul”.
Greetz Cora

heey fijn zeg dat het helpt die Nutriton ook mijn kleine meid spuugt hier niet meer van !
Ze groeit nu goed wat wil een moeder nou nog meer er is niks erger als je je kindje pijn ziet hebben en zo van streek zijn !

Fijn dat het goed gaat met Jessey !
Ook mijn kleine meisje heeft niet meer gespuugd sinds ik Nutriton gebruik voor haar !
groetjes Noontje