Maagkrampjes


#1

De eerste week was echt een drama…

Ik kan er een heel verhaal van gaan maken, hoe bij ons de eerste week met Ruben ging maar dat zal ik in een andere verhaal vertellen.

Ik wou graag even de een tip geven aan de mensen die het nog niet mochten weten.

Maar begint je pasgeboren baby te vertonen dat hij krampjes heeft/krijgt. (oprollen en de hele tijd brullen)

Maak de flesvoeding dan aan met venkelthee, binnen 2 dagen moet het dan over zijn.

*Let wel op dat de venkelthee op natuurbassis.

 


#2

Het is een wat late reactie maar ik heb wel 2 hele goede tips voor baby's met darmkrampjes. Onze zoon, nu 8 maanden, had in het begin ook last van darmkrampjes. Ik ben op een gegeven moment overgestapt op de B-Free fles, binnen no time was hij van zijn krampjes af. Voor de werking en verkooppunten verwijs ik jullie naar www.tomsbabycare.com. Tevens werkte ABC Dophilus van Solgar heel erg goed. Dit is een poeder die je door de fles heen doet. Te koop bij diverse drogisterijen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!


#3

Hallo allemaal,

Op deze site vond ik een artikel met tips van ouders om maagkrampjes bij je baby’tje te verzacten