Luna's optreden vanmiddag met de carnaval op schoo


#1

Ben zo trots op mijn meisje, met 2 vriendinnetjes een optreden gegeven op de kinder carnaval op school. Man oh man wat zijn ze er op hun doen druk mee geweest. Hopelijk doet het filmpje het, zet er ook wat foto’s bij.

Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 11 Mar 2011 21:50:23


#2

Leuke foto’s!
Ben op mijn werk kan helaas niet het filmpje zien, doe ik gauw thuis ff. Ben reuze nieuwschierig.
En tuurlijk ben je trots!!!

Greetzz Cora


#3

Wat onwijs schattig! Hihi, die drie meisjes die het toch maar mooi doen. Respect!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#4

Het filmpje doet het bij mij gewoon wel. Gewoon het blauwe deel van de link aanklikken.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

Hihi wat ontzettend leuk dat filmpje

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#6

ik kan op deze computer het filmpje niet openen maar morgen zal ik het thuis nog eens proberen.
maar wat is ze mooi verkleed! wat een knappert!


#7

Super leuk!!!
Leuke outfit, staat haar goed! En een knap meissie hoor.
Lijkt me heel speciaal om je dochter zo te zien optreden, logisch dat je daar trots op bent!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#8

Hoi meiden,

Grappig filmpje he.
Ze zei later nog, mam was wel zenuwachtig hoor, er waren best veel mensen he.
Het leuke was dat ze pas later goed hun dansje gingen doen, nadat ik eigenlijk gestopt was met filmen. Toen kon je ook zien dat ze zoiets hadden van JA nu gaat het gebeuren haha.
De mama’s glommen van trots en klapte en zongen in volle borst mee.
Haal wel binnenkort ff de foto’s en het filmpje eraf hoor.

Gr Patries


#9

wat geweldig zeg, kan me voorstellen dat je supertrots bent!!

liefs,
Rinske


#10

Leuk hoor! En idd dapper om voor zo’n grote groep te staan, zou ik niet gauw doen…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers


#11

Gelukkig heb ik het filmpje nog gezien Wat ben je dan idd trots!!! Nikki treedt graag op op school en ik kan me dat nooit voorstellen omdat ik nooit durfde, wat trots ben ik dan ook altijd, dus kan het me heel goed voorstellen! Dat trotse gevoel had ik trouwens voor het eerst toen Nikki alleen in de draaimolen zat en steeds naar me zwaaide als ze voorbij kwam en ze was zooooo blij! En ik maar janken omdat ik zo trots was dat ze alleen ging hahaha!