Luna vandaag 6 jaar geworden is, nu met foto's!

Patricia gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en ik hoop dat het een leuke dag geweest is en nog steeds is natuurlijk.

Groetjes,
Sandra

Gewijzigd door - Sandra1980 op 27 Feb 2011 20:53:13

Gefelicteerd meisje. Ik hoop dat je een leuke dag hebt. Patries en meneer Patries en natuurlijk Mees gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd Luna, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad, en papa, mama en Mees natuurlijk ook!

Luna, van harte gefeliciteerd meid! Mama Patries, papa en broertje Mees ook van harte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Dank je wel meiden. Papa en mama zitten nu uitgetelt op de bank haha.
Was super gezellig, en genoeg gekregen natuurlijk weer.
Intertoys is weer aangevult hier…

Gr Patries

Fijn dat het leuk is geweest!! Alsnog gefeliciteerd met je grote meid!! Heb je al een offerte opgevraagd voor de aanbouw aan je huis? Heb je zo te horen wel nodig met al dat speelgoed

haHa yavahn, laten we nou net 2,5 jaar geleden een serre hebben
aangebouwd. Tis meer dat je nu ook steeds meer dingen van mees erbij krijgt, dat begint nu ook vormen aan te nemen van een garage, grote auto’s enz.

Gr Patries

Nog van harte gefeliciteerd

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Oooo, ik ben een dag te laat! Maar toch nog een dikke knuffel voor Luna! Alweer 6 jaar! Woehoe! Heeft ze een leuke dag gehad Patrizia?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oow ik ben ook te laat! Maar alsnog van harte gefeliciteerd!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ook ik ben te laat, maar van harte gefeliciteerd nog!

Liefs, Melanie

nog gefeliciteerd Patries!
beetje laat sorry!
heeft ze een leuke dag gehad en wat heeft ze gekregen?

Dank je wel allemaal. Het was een zeer geslaagde dag, erg gezellig en kadootjes zat gehad. Ze heeft van ons een nieuwe fiets gekregen en van Mees de dvd van mary Poppins. Verder knutsel spulletjes, kinder make-up , triominos (is een spelletje), Nike gympen, badjas, Locco locco, en van de meeste vrienden wat centjes. Wist het op 'n gegeven moment ook niet meer wat te vragen voor d’r.
Zal ff wat foto’s hier heen halen…

Luna met haar fiets (is net wakker, haha)

Dvd van Mees uitpakken.

De taart van K3.

Hiep hiep hoera van opa en oma (mijn ouders)

Natuurlijk krijgt Meesje ook 'n dootje.

Lekker scheuren, blijft leuk…

Mees denkt maar aan 1 ding…

Het orginele kado van onze vrienden.

Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 03 Mar 2011 21:05:26

wat leuk patries! echt geweldig!
en wat lief dat meesje ook een cadeautje heeft gekregen…
ik zie je niet aak meer op ikkeben heb je het druk meid?

Yep Inge, mama is er na 3jr achter gekomen hoe ik mijn foto’s van de computer op dvd kan branden… Erg He, ben niet blont zoals we hier wel eens zeggen.
Heb er nu al 'n heleboel over gezet, maar MEN wat 'n …werk. Had denk ik wel 600 foto’s of zo erop staan. Elke keer dacht ik maar oh oh als het allemaal maar goed gaat want als de computer 'n keer crash’t is het allemaal weg. Dus om een lan verhaal kort te maken, toen ik het eenmaal wist heb ik heeeeeeel lang, avond aan avond dat dus zitten doen. Heb dus wel mee gelezen, maar geen puf meer om te reageren.

Gr Patries

oh nou dan ben maar blij dat het goed is gegaan
wij zijn dus wel bijna al rico’s foto kwijtgeraakt toen ik het over wilde zetten en de harde schijf ineens boem zei…

@sandra: bedankt meid.

@inge: nou dat bedoel ik, dan baal je toch als 'n stekker.
Kun je daar niks meer bij een computer winkel mee doen?

Gr Patries

de kans is 50/50 dat de gegevens eraf gehaald kunnen worden maar aangezien hij ratelt vreest hij het ergste…
ik durf het dus nog niet aan
niet dat het ene reet uitmaakt of ik hem nu of volgend jr laat maken maar nu is het nog niet weg. en dan wel

Ik ga slapen truste!

Ah snap 'm.

Weltrusten meid, ik ga ff de pfaffs kijken.

Gr Patries

Wat een leuke foto’s van Luna.

Zo te zien heeft ze een ontzettend leuke dag gehad.

Groetjes,
Sandra