Lukt het nog astrid?

hoe is die bij jou .begint de kleine al onrustig te worden .of jij zelf .omdat je van de week al druk bezig was, met de schoonmaak.he meisie ,sterkte he met de laatste loodjes .

groetjes marielle mama van tanja

PFFFFFFFFF hihihi ja hoor, het lukt nog wel. Het huis is inmiddels hartstikke schoon en zelfs die enorme tuin is (voor een groot gedeelte )onder handen genomen gisteren. Whahaha het lijkt erop dat Daan meer nestdrang heeft dan ik, die raast maar door joh. Ik wil zelf wel heel veel, maar kan echt nopez meer (badkamer deed ik een halve dag over )en heb besloten me daar dan toch maar aan over te geven want anders loop ik mezelf mega in de weg. Maar alles staat dus klaar inmiddels en zo te merken is iedereen in hoogste staat van paraatheid hihihi.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ik was ook wel heel benieuwd hoe het met je ging
Het schiet op
Heel veel succes met de laatste lootjes

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

fijn om te horen dat het nog gaat ,maar ja je moet naar je eigen lichaam luisteren .he sterkte meid

groetjes marielle mama van tanja

Nou inderdaad, dan lijkt het me wel tijd dat de baby komt…

Pieppp (naam) kom dan!!! (just kiddin’)

Oké, weer ff serieus: succes met die laatste loodjes As!
En echt hartstikke vervelend dat je niks meer kan.
Aan de andere kant is het ook wel weer goed natuurlijk. Kan je goed uitrusten voor de bevalling.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

spannend!
beval ze he!

Mo

Ja As, kom op je kunt het!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04). www.mammavanlisaencas.web-log.nl

He Astrid,

No effe de laatste loodjes. Tja, misschien heeft Daan idd nestdrang. Hij zal wel denken effe alles aan de kant en kan Astrid zo bevallen (hihihihi).

Groetjes,

Diana moeder van Daan